Posts by Jannick

Naar de websites van PHP zou je in je carriere wel vaker moeten gaan, lijkt me. :x
    Dan maar zo:

Joey Weet niet waarom je [func]ctype_digit[/func] gebruikt voor $_POST['submit']. Nogal stupide en nutteloos om het daarop toe te passen.

@JoeyB1996 Mife was eerder, Drona heeft nog niet gereageerd, of überhaupt online geweest, that's life, leer ermee leven. Drona zijn keuze, en daar kan jij niks aan doen.

Ik beheer de volgende domeinen/websites:
    www.FBIwars.nl - eigen ontwikkeld spel
    www.ringtonemania.nl - geoptimaliseerde/beveiligde ringtonesource. Tevens grotendeels xHTML valid gemaakt, en SEO-geoptimaliseerd.
    www.reigeschiedenis.nl - nieuw project, reisinformatie van de OV-Chipkaart
    - www.BelenWin.net blog waar ik zo af en toe wat affiliate-links post. Moet er eigenlijk nog echt mee beginnen. :P
    Tevens dus nog mijn eigen website:
    Jannickbolten.nl, blog, nieuws en verdere zooi. ;)

@Larsisgoed9 Niks tegen Mife. Daarbij heb ik 't ook niet tegen hem, maar tegen Drona, die de spelfouten ook al in zijn beginpost heeft staan. ;)

Probeer zelf een research te doen bij verschillende grote/kleine hostingbedrijven? :cheer:

Als je überhaupt al zo'n pakket neemt, dan neem ik aan dat je wel wat weet over hosting en aanverwanten. Ook kun je dan je verbruik redelijk goed inschatten. Is het dan nog écht nodig om anderen voor jou te laten beoordelen?

Iemand vandaag/gisteren de examenuitslag gekregen? En zo ja, geslaagd? Of gefaald? Herkansing Y/N? :P
    Gelukkig heb ik het 2 jaar geleden al gehad, maar mijn vriendin is vandaag geslaagd voor d'r gymnasium :)

Jannick

"Reageert niet meer". Ja, omdat mensen ook nog een sociaal leven heb, en dat niet iedereen op de vrije donderdagmiddag achter hun PC zit gekluisterd, een topic opent in een verkeerde categorie, en vervolgens na een maximaal een half uur al gaan zeiken dat iemand niet meer reageert. Awesome!

Denk dat er genoeg mensen zijn die dit kunnen maken, maar in je titel schrijf je dat je er 5 euro voor over hebt, en in je bericht noem je een bedrag van ? 1,30. Geen idee hoe je denkt dat designers voor dit bedrag je zullen helpen.

1. Maak een nieuwe kolom in je table, genaamd "verwijderen", bijv. "verwijderdatum" DATE.

2. Bij het opvragen van de update-pagina sla je de datum op (bijv. 06-18-2010).

3. Vervolgens laat je elke dag een cron lopen die de datum selecteerd en verwijderd, voorbeeldje:

PHP
    <?php $query = mysql_query("DELETE FROM `tabelnaam` WHERE `verwijderdatum` = '" . DATE("m-d-Y" . "');
    ?>

Natuurlijk is dit slechte code, maar ach. Denk dat je 't zelf wel 't beste weet wat je wilt. ;) Succes

Apart...
    Nog een poging:
    Ga naar Eurobellen.nl
    Mijn Producten
    eerste product -> Code Ophalen -> Code Ophalen.

Wat zie je in het onderste vakje staan als parameter bij "test" in die URL? Kan zijn dat de parameter bij test accounts-gebonden is...

Dan maar over een hele andere boeg. Niet dat dit (beter) gaat werken, maar daar heb ik iets meer vertrouwen in:

Nee, anders zou je geen ERR1 ontvangen. Geen idee, je hebt nu precies dezelfde code als wat ik heb, maar alsnog dezelfde error.

Wat me wel opvalt, is dat mijn gebruikersnaam 2 cijfers en 5 letters tellen, en die van jou maar 2 cijfers en 4 letters. Goed gecontroleerd?

En, als de file_get_contents van boven niet werkt, kijk dan of alles wel in een formuliertje staat. Nu worden zowel POST als GET opgevangen, maar het netste is natuurlijk om een van die twee te kiezen.

Vervang de waarde bij "test" in de url eens naar "dHqms", zonder aanhalingstekens?
    En... De pincode moet via GET er ook instaan, h? :) Dus niet via POST, wat denk ik nu het geval is

Weet je zeker dat de testcode goed is? Probeer eens &test=1 in de link mee te geven. Denk dat 't daaraan ligt. Gezien het feit dat die pincode voor algemeen gebruik is, en dus zeer waarschijnlijk een testpincode is, verwacht het systeem een extra parameter. Meestal is dat de parameter test.

Nevermind, je had het al... Controleer de user-id enzo nog eens.

Fout. Heel erg fout. één kilobyte is 8 bit, wat één byte is. Een byte is gelijk aan 1 karakter. Dan zou jouw manier 1024 karakters moeten vervangen, terwijl het verschil tussen

PHP
    echo "Geurstoffen: " . $sweetscent;

34 en

PHP
    echo "Geurstoffen: {$sweetscent}";

33 is. één byte verschil dus. Natuurlijk, je kan het zo makkelijk maken als je wilt, maar een kilobyte winst zou je er nooit op krijgen.