Posts by Jannick

Heb je gelezen wat er staat? Wat wil je nu eigenlijk precies? Leuk dat je die melding krijgt, maar wat moeten wij ermee? Wij kunnen het niet oplossen, dat kan alleen jij of je hoster.

Ik snap ook eerlijk gezegd niet hoe je een 50 X 50 afbeelding wilt hebben van 5 megabyte. Aparte limiet, in dat geval.

Alles inrichten wat je wilt? Heb je ooit EEN code PHP hieraan zelf geschreven? Nee. Klopt. Doe dan niet alsof je "the master" bent, terwijl je je halve telefoonabonnement hebt leeggebeld voor extra opties.
    En omdat je het vraagt:

PHP
    Layout: Héél cliché
    Game: Waarschijnlijk ook cliché
    Prijzen: Niets aan, iedereen maakt al kans op een "OMFG PANASONIC LCD TV!!``111one"
    Nieuwe ideetjes: Begin iets unieks
    Wat ik kan verbeteren: Zie bovenstaande
    Cijfer 2/10 voor de moeite

Hoi,

Koop een leuk boek! OOP houdt niet direct in dat je met een framework bezig bent. Ik zou je het PHP boek van Luke Welling en Laura Thomson aanraden, lekker dik boek waar zo ongeveer alles instaat. Ik zou Engels boven Nederlands kiezen, persoonlijk.

Met vriendelijke groet,

Jannick Bolten

Ok, mooi zo. Basename haalt uit bijv. een string de bestandsnaam. Zie meer over [func]basename[/func] < daar :)

Wat krijg je nu?

Wat bevatten $url en $screenshot? Alleen bestandsnaam of diverse submappen/bestand(en)? Probeer het anders een zo:

Ik zou het semi via de database laten lopen. Elke keer dat je via je adminmenu een wijziging maakt, schrijf je wat weg naar een HTMLbestand, wat word geïnclude als het menu. Zo heb je EN weinig load, en bijna optimale flexibiliteit.

Nee. Toon je zelf wel wat initiatief? Nee. Is het zo moeilijk om zelf wat te maken? Als het een beetje netjes gescript is, dan kan je er zelf ook een uitbreiding op schrijven. Zeker als je jezelf aanbiedt als scripter.

Daarbij vraag je in je topictitel om "Best blog software". Zoek eens op google naar die term. Wat staat er in de titel van het eerste resultaat? Juist, WordPress. Vind je het gek dat dit je word aanbevolen?

Het is niet negatief, het is Drona zijn keuze. Wellicht had ik het op een andere manier kunnen brengen, maar ik blijf bij mijn punt dat je er vrij weinig aan kunt doen, en dus niet 2 keer moet vragen waarom jij hem niet meer mag maken.