Posts by Jannick

Nou, ga naar een willekeurig admin-script, waarvoor je rechten nodig hebt, en kijk dan in de broncode (niet de bron van de webpagina, maar in je kladblok) wat voor een controle er wordt uitgevoerd.

Ik vraag me trouwens ook af waarom je op dit forum jezelf aanbiedt in topics als scripter, terwijl je jezelf geen administrator kan maken. Hmm.

stark021 Voordat je een reactie geeft, leer dan eerst wat er in type zit met file uploaden... Het zijn MIME-types, waardoor een programma weet welke headers (in dit geval dus jpeg headers) zijn gebruikt.

Ik zou, als ik jou was, teruggaan naar de maker van dit script. Er worden totaal verkeerde controles uitgevoerd (groter dan 50 bytes, wat het bijna altijd is, terwijl het niet kleiner dan 50 mag zijn, etc.), en de taal is echt belabberd.

Met hoeveel bestanden heb je het geprobeerd?

Denk niet dat dat met de huidige reputatie lukt, cwcw. Daarnaast vraag ik me nog altijd af waarom je een webshop hebt op een criminalsdomeinnaam, waarop vroeger een spel heeft gestaan.

Beheerder van crimeway op de hoogte stellen en Riick om verduidelijking vragen. Daarnaast verkoopt NIEMAND zijn volledige rechten, dat is als in je algemene voorwaarden aangeven dat je je ziel afstaat aan de aandeelhouders van M&M's.

Hiervoor zou ik een for-loop gebruiken. Inderdaad, het kan zo ook, maar ik zou 't niet zo doen.

Niet getest, maar volgens mij is het zoiets.

Dat is zo, maar bij voorbaat is jouw manier al slecht, ook al is het even snel gemaakt.

@Hieronder,
    Ik maak je niet zwart, ik lever commentaar op een ontzettend slecht voorbeeld wat ik niet van je gewend ben. Dat je dan zo'n reactie post, dat ik je gelijk zwartmaak, vind ik best jammer.

@Stan
    Waarom dan niet gewoon EEN query, zoals dit:

PHP
    <?php
    $random = mt_rand(1,3);
    $mysqli->query("
                    UPDATE
                        `users`
                    SET
                        `credits`   =   `credits` + '" . $random . "'
                    WHERE
                        `id`        =   '" . $_SESSION['id'] . "'");
    ?>

Waarom geilt men zoveel op adminmenu's? Heel handig, maar het meeste wat ik doe gebeurd nog lekker makkelijk via phpMyAdmin.

Ik zit er ook aan te denken, maar vraag me af hoe OO het is. Dus, Cass, is het object georiënteerd? :)

Ok, Groene Zoom 22 in Roden dan :P
    Anyway,

Het is nodig om het spel werkend te krijgen, ja. Vul bij tablenaam de naam van je database in, waarin je de SQL hebt geupload. Verander de host maar gewoon naar "localhost"..

Nee... Localhost is vrijwel altijd de "localhost". Bij bijv. MijnDomein is het db.*domeinnaam*.*extensie*, ga zo maar door.
    Ik zou trouwens even je wachtwoord verwijderen. Ondertussen weet iedereen volgens mij al dat je in Noordenveld woont...

In je adminmenu, moet je eventjes zoeken op error REporting (Control F), en dan de eerste link. |-)

En zo zet je het dus echt aan:

PHP
    error_reporting(E_ALL);

Bovenaan je code. Tada.

Plus...: Genoeg verschillende kleuren
    Min...: inbreek op beeldmerk op EA (?), witte tekst staat te scherp op de achtergrond
    Verbeteren: zie "min", verder zou ik de tekst naast het inloggen-veld wat meer op een knop laten lijken.
    E.v.t waarde: ~~