Posts by Jannick

Wie/wat is WS Webs?

Citaat

Uw photoshop file omzetten naar een html file? Laat WS Webs dit voor u doen en wij leveren een layou...

(Bij diensten)

Layout is wel heel erg mainstream, wellicht een wat softere look? Ik heb sterk de indruk alsof ik het al een keer heb gezien.

Axl_H Die zijn niet bevoegd om daarover te beslissen, anders zou je ook geen scheidsrechters nodig hebben. :P FIFA bestaat inmiddels een jaar of 100 (of zo), en het is volgens mij altijd zo geweest. That's life

az Bij elke overtreding moet de scheids naar de zijlijn lopen, naar een beeldscherm die op 't netwerk is aangesloten, een beslissing nemen, en terugrennen? Het punt is volgens mij om zo weinig mogelijk extra tijd te hebben, en op die manier kan je wel eeuwig door blijven gáán. Het is heel jammer dat het gebeurd is, evenals toen met Engeland, maar het is gebeurd, Spanje is nu voor 4 jaar het beste van de wereld, en laat ze er nog maar even van genieten :P

fitim-123 Wat een slecht, überslecht voorbeeld. Een beetje programmeur gebruikt PHP, wat gewoon niet is uit te lezen als client. Heb je zo een voorbeeld? Want volgens mij is dat echt nonsens.

jessewillem Oh nee, lang niet voor iedereen. Ik heb de doodzonde begaan om zonder enige voorkennis aan http://www.FBIwars.nl te beginnen, of überhaupt voorbereiding, met als gevolg dat je vaak dingen weer moet veranderen. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat er zonder al te veel voorbereidingen en documentatie is begonnen aan OSVendetta.

Je moet niet bij functies beginnen, je moet met use-cases, databaseontwerp, en daarna pas met klassediagrammen, met bijbehorende functies...

Citaat

- Welke source nemen we exact als basis

Daar begint de fout al... Wellicht is het beter om gewoon géén bestaande source te gebruiken, maar gewoon origineel zijn en écht vanaf 0 beginnen, zoals ik met FBIwars.nl heb gedaan?

Citaat van Jasper

Amsterdoomed

Wat een cool spel was Amsterdoom! Ik heb dat vorig jaar echt vaak gespeeld :x :P

Ik heb nog RealCriminals.nl als domeinnaam, zie je daar iets in?

Nou ja, misschien kan jij het overnemen van Dein? Als die ooit nog langskomt, wat ik helaas betwijfel. Dan heb je alvast een start. ;)

Niet om af te gaan kraken, maar OSVendetta zou het ook helemaal worden, en volgens mij nog een paar andere initiatieven. Desondanks echt enorm veel succes, moge het eindelijk wat worden. ;)

Niet zo gepikeerd, en quote mijn reactie met een emoticon, anders lijkt het wel alsof ik je uitdaag, terwijl dat wel het laatste is wat ik wil.. :) Mijn schatting was een inschatting van hoe je op mij overkomt. ;)

@Hieronder dit bedoel ik dus met gepikeerd...

@Stan Waarom zeg je dat het niet geschikt is voor leden onder de 18 jaar? Volgens mij ben jij ook nog maar 16. :P

Het "OH KIJK MIJ NOU"-gehalte is hierbij wel heel erg hoog. Succes met je topic; het maakt mij - en ik zal lang niet de enige zijn - geen barst uit hoeveel leden ik heb, zolang ik er maar plezier in heb, en ervan leer.

Als er buiten een fiets zonder slot staat, ga ik hem toch ook niet stelen? "dusja" :$

Ik denk dat je het beste hem kunt e-mailen of pb'en.