Doe er maar 5; is best interessant.
Posts by Jannick
-
-
@Larsisgoed9 De OV-Studentenkaart heeft niks met de NS te maken; je kan beter terecht bij OCWDUO je vraag neerleggen, maar ik geef je weinig kans. Voor zover ik weet, moet je dan bij een organisatie in Belgi? zelf zijn, OCWDUO maar dan in het Belgisch. Denk dat je alleen een klein deel van je reis vergoedt krijgt.
Wat ook meetelt: Ben je ?cht een inwoner in Belgi?, of ben je in NL geboren? Met andere woorden: Ben je een Nederlander in het buitenland woonachtig, of een "buitenlander"? Een vriend van me woonde net over de grens bij Nijmegen, en zit op de uni in Nijmegen zelf, dat ging vlekkeloos, maar hij had er volgens mij wel wat problemen mee.
Doet NMBS eigenlijk aan internationale trajectkaarten? Je zou kunnen kijken of je daarvoor in aanmerking komt.
Als zij niks voor je kunnen betekenen, dan zou ik een maandtrajectkaart via NS aanschaffen, vanaf het eerste station over de grens tot Rotterdam. Succes
-
Ok, dan houd ik het ook daar maar op. Server kon niet worden gevonden. Anyway, ik ga zo slapen. Truste!
-
Lag CP er net uit, of faalt het internet hier?
-
Chinook die zin had om keilaag over onze camping te vliegen met een pokkegeluid
-
Zo, ik ben er weer! Doe me maar een flesje Fentimans ginger beer *hearts*
-
Ik kan het fout hebben, maar waren (bijna) al deze domeinen niet van Ferhat? Of... Jij bent Ferhat, kan natuurlijk ook.
-
Dankje lieverd
-
Hmm, eureka! Ik ga slapen, welterusten! Morgen op vakantie, dus jullie moeten me satirische opmerkingen missen. Maak 't niet te bont, hè?
-
That's left!
-
That is right...
-
-
En dat zeker ook? Grapje of niet, 't maakt me vrij weinig uit
Vroeg 't me alleen af.
-
Ook hallo Wouter, ook weer boven water?
Doe eens wat aardiger joh.
-
Oceans Daarvoor is dit café hier...
En mijn laatste vraag gisteren, waarnaar CP besloot om weer irritant te gaan doen: Heb ik ooit een foto van mezelf hier gepost?
-
Of je hebt geen een probleem; merkrechten hebben in Engeland maakt geen bal uit; als ze je domeinnaam willen claimen zullen ze Stellardawn als merknaam geregistreerd moeten hebben bij BOIP (B staat voor Benelux), en dat is Stellardawn niet. Jagex daarintegen wel, maar dat maakt voor jouw domeinnaam niks uit. Oftewel: Niet van de hand doen voor een klein bedrag; eventueel nog een keer een jurist raadplegen, ze hebben erg weinig kans.
-
Hmm, heb ik eigenlijk ooit een foto van mezelf gepost hier?
-
Iemand verstand van Transferpaper? Ben bezig met een t-shirt, maar de vorige keer dat ik de punten op de handleidingen volgde, was mijn kussen half verbrandt. : ' )
-
jessewillem & Cas: Het is ook niet Don't be a shame, maar het is "Don't be ashamed.". Anders staat er: "Wees niet/geen schande/schaamte".
Cijfer 1/10: 5/10
Pluspunten: Leuke layout, goede kleuren
Minpunten: Slechte Engels, te template-achtig.
Tips: Zie hierboven, praat maar gewoon Nederlands, denk dat dat ook beter bij je markt past
Wat vind je van de code ? : Ik zou persoonlijk minder tabellen gebruiken voor je "SKILLS". Verder vind ik dit gewoon vaag: -
tcbhome Om dat weer goed te krijgen, het is namelijk geen bug, waarschijnlijk heb je ctrl ingedrukt gehad toen je scrolde.