az Zou mogelijk moeten zijn, maar ja, moet me er ff in verdiepen. Weet inmiddels wel waar de pre/post potmeter voor de audio zitten, plus de grond, dus op zich zou het makkelijk te doen zijn
Posts by Jannick
-
-
jQuery UI? Het is even wat embedden in je pagina, maar dan kan je zelf ook makkelijk nieuwe popups maken
Of je prutst een minimal package in elkaar
Anyway, ik ga pitte. Trusten! :w
-
Ik heb geen adminpanelenfetish, sorry
en FBIwars.nl zit best wel in een dip, hoewel ik er sinds mei niet meer aan heb gewerkt -
Linkpartners
* FerhatRemory
* Jij ook?Hmm. Misschien?
-
Ja, heb nog enkele 5 mm liggen, maar moet ff kijken wat voor weerstand ertussen moet, wil er graag 3 leds in, maar ze hoeven niet echt heel fel te branden dus, mjah
Wellicht een regelbare weerstand, zou wel cool zijn
-
Klopt, maar moet nog een keer kijken waarom ie niet helemaal dicht kan
Dat is best stom, en dan wil ik er nog meer in proppen : ' ) Mja
-
... daar staan ze
Hoe dan ook, ik hou van hetEn ja, ik zal nu ophouden en/of over normale dingen praten
-
Omdat jullie zo lief aandringen:
-
Zo, foto's genomen, zal ik ze posten? Of geen interesse? :x
-
Doe niet zo transparant!
-- ha ha, ha.
-
Als je wilt
-
Een Gameboy? Foto?
-
En ik! zojuist mijn Gameboy afgemaakt
Behuizing zit er weer op, helaas (nog) geen ledjes, maar echt super geluid via de stereo ;D
-
Zonder de IMG-tags uiteraard. Alleen nog de knoppen schoonmaken en erin doen -
-
PHP
Toon Meerbody { background-color: #999999; width: 698px; border-left: 1px solid #888888; border right: 1px solid #888888; margin: 0 auto; } div#header { background-image: url ('images/header.gif'); background-repeat: repeat-x; width: 698; height: 82px; }
tevens nog even mijn kritiekpuntje verbeterd.
-
Mijn hemel, die div#header hoort daar wel... Leer eens CSS, waarom zou je HTML gebruiken om de backgroundcolor aan te geven, en de rest in de body? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag je het zo nieteens gebruiken...
-
Ach ja
Anywa, ik ga pitten, morgen nieuwe switch installeren en de Pro Sound mod toepassen. Trusten!
-
Met andere woorden: Het zal wel?
-
Gisteren bezig geweest met een nieuwe switch om 'm aan en uit te zetten, blijkt er niet genoeg ruimte daarvoor te zijn in de behuizing, dus nu een andere plek gevonden, en een nieuw gat geboord voor de het nieuwe Pro Sound chassisdeel