Ik ben er Maar ja, ik ga nu wel echt pitte, ben doodop
Succes nog!
Ik ben er Maar ja, ik ga nu wel echt pitte, ben doodop
Succes nog!
Ik weet niet wat je gaat eten, hoe, en waarom, maar eet smakelijk. :cheer:
ja, zeg dat wel ja. Maar goed
Dankje, hoop dat 't nog wat word. Ik meen 'm nog gezien te hebben een paar weken terug in Arnhem
Die is best wel passed out...
U heeft aangifte gedaan. woehoe
Oef, dat zuigt hard
Ghehe Het was zonde van die fiets, hij was nieuw uit 2005, fietste echt nog super, en dan word ie met 2 sloten gestolen -_-"
Ja, van m'n fiets in juni of zo Hij was afgewezen, geen bewijs dat mijn fiets gejat is o___O" Dus langsgegaan, ja, stuur maar opnieuw in en vink een keuzevakje uit
Ben even *weer* aangifte aan het doen. Tot zo!
Scooby-Doo allang gedaan, I give up
Scooby-Doo Woehoe, ok
Meh, ik heb een vlinder op mijn kamer Geen mot, maar een echte vlinder
Scooby-Doo als ik weet welk oud-CP lid je bent, wellicht
@FerhatR Welk model?
Iemand toevallig een defecte digitale camera liggen? Binnenwerk mag kapot zijn, zolang het LCD-schermpje het maar doet
Truste Joshua,
Ach ja, mijn accesspoint heeft weinig te verwerken, 1 kabel voor mijn pc, 1 voor de netwerkprinter en af en toe mijn mobiel op wifi, en als mijn vriendin er is ook voor haar laptop
Ja
ging opeens wel retesnel door mijn inkt heen. Great.
Wat ingewikkeld
Hier hebben we 2 draadloze netwerken, 1 voor mezelf, waarop mijn printer is aangesloten, en 1 voor de rest van het huis :+ had eerst mijn printer op het netwerk hier, werden er hele leuke afbeeldingen uitgeprint -_-"
Ah, AZ is weer gebanned voor 5 uur? waarvoor nu weer?
De Mexicano® is een puur en pittig vleesproduct
in een unieke vorm. De Mexicano® is zeer geschikt voor diverse toepassingen en bereidingswijzen. Bijvoorbeeld als snack, maaltijdcomponent of als grill en barbecue artikel.
"Hier mag best wel
Deel van de reactie van een nieuwe huisgenoot toen ze onze woonkamer zag :|:P
is het heel raar