Nou, dan de historische vraag: Wat wil je weten? Het staat er duidelijk uitgelegd, hij breekt iets af. En daarbij is het geen functie...
Posts by Jannick
-
-
Mijns inziens zou ik al afhaken als ik zou worden aangesproken met "Dear Sir/Madam", maar dat terzijde.
-
Ik zou persoonlijk dan een tabel maken met:
1. int, auto_increment
2. paginatitel, string
3. inhoud, blob of text
Eventueel zou je nog een datum erbij kunnen doen, maar is vooralsnog niet nodig. Je kan de output van ckedit/nice edit dus opvangen door een name-attribuut toe te voegen aan je formulier, en die output in bovenstaande tabel opslaan.Een ander alternatief is, als je de pagina niet vaak gaat bewerken of gewoon simpel wilt zijn, de output opslaan in tekstbestanden. Tikkeltje onveilig, maar zal weinig uitmaken.
-
beronne Wat snap je niet?
-
PHP
<form action="bestand.php" action="post"> <textarea name="tekst" class="tinymce">Tekst</textarea> <input type="submit" value="Post" /> </form> <?php var_dump($_POST['tekst']); ?>
Het is snel getypt, kan een foutje hier en daar inzitten, maar je kan doen wat je wilt met $_POST['tekst'], dus bijvoorbeeld opslaan in PHP. Opslaan in HTML is moeilijk, heel moeilijk.
Wat ik me wel afvraag, hoe kom je erbij dat ze tekst opslaan m?t HTML?
-
Hoe wil je tekst opslaan door middel van HTML? Tenzij je HTML5 bedoeld, is dat écht nonsens. Maak een formulier, een textarea, en vang de output na het posten op doormiddel van $_POST['name'] van de textarea... Voorbeeldje nodig?
-
En daarbij: Is hosting zomaar overdraagbaar op persoon?
Mocht dit niks worden, dan bied ik me hierbij aan voor een tarief van 30 euro per uur, mits je alles wat je wilt op een duidelijk, overzichtelijk lijstje zet.
-
Citaat
Wil jij solliciteren voor deze functie? Dat kan. Solliciteren kan via PM naar R-Mijnten.
Met andere woorden: Stuur even de inhoud van datzelfde mailtje naar R-Mijnten -
Als je dan meteen wilt dat je server neer gaat... Goed.
Ehm. Ik zou 't doen met een MySQL database. En met finfo_file de gegevens eruithalen. Weet trouwens niet hoe je in godsnaam ID3-tags uit moet gaan lezen, maar goed. Misschien helpt dit: http://www.phpbuilder.com/manual/ref.id3.php
-
Tuts? Geen. Zo simpel is dat. Je leert 't heus wel op school, en ga anders gewoon naar w3schools.com, waar alles duidelijk is uitgelegd
-
Apart, heb net eergisteren de trilogie gekocht (in 5 boeken). Ciao, groeten aan Ford Prefect!
-
Tegen niemand specifiek, maar ik haat het als ik eens iets breekbaars lees en geërgerd wordt door ontbrekende punctuatie, hoofdletters, en overige leestekens. Daarbij ook op Lancers "die leed". DAT leed, niet die. Of "licht puntje". of "jou" waar "jouw" moet. of "me" voor "m'n", of nog beter "mijn".
Ik snap dat als je een gedicht schrijft, dat je dan minder let op dit soort items, maar alsnog, probeer eraan te denken...
Edit: En dat betekend dus niet om belachelijk formeel te gaan doen, Willem. Tenzij je CP ziet als een uiterst geschikte plaats om handel te drijven, of gewoon stoer wilt doen. En het is trouwens "deze contest", in plaats van "dit contest". Belachelijk.
-
Heb je er "ja" of "Ja" van gemaakt?
-
Niks tegen gedichten, maar kunnen we bij elk gedicht even gewoon punctuatie toevoegen en normaal Nederlands praten? Ik bedoel, de meeste taalfouten maak je zelfs nog niet in het Belgisch, want dit is om te huilen.
-
Iemand ooit met Drupal gewerkt?
-
i'll take that as a no.
-
IK BEN HIP.
*sarcasm*
-
Nou, dat hoeft toch
-
Boek met 500 stylesheets, "Defeating the Hacker" door Robert Schifreen, Pro Drupal Development, en Adobe Flex 2 van Wrox
-
f*ck yeah, ik heb echt teveel nieuwe boeken!