Ik... Zoals ik net al zei
Posts by Jannick
-
-
Ahw, arme jij Ferhat
Truste!
-
-
Trusten Superior, pak lekker de rust
Ik ga ook zo maar, geen zware dag morgen maar goed
-
-
Punten: 7/10
Pluspunten: Relatief origineel, passende kleuren.
Minpunten: Persoonlijk had ik de tekst wat groter gemaakt, en iets meer met het logo linksboven gedaan.
Evt. Waarde: ? 25,00
En even antwoord geven op de vraag hierboven: Jup -
Nou, jij bent toch degene die het besteld heeft? Als ik een website koop, maakt 't me niet uit wat de ander erin heeft gestopt, zeker niet als er 93878 andere spellen zijn met dezelfde opties. Ik stop ook mijn spaargeld niet in iets waar er al letterlijk duizenden van zijn om er daarna de huidige waarde uit te halen, toch?
Reëel gezien zou ik 't schatten op een euro of 10, misschien 15. Puur voor de moeite.
-
RS Nee, helemaal niet. Integendeel, met toegepaste kennis bedoel ik de kennis die je hebt gebruikt om hier mensen te helpen en zo, wat ik zo voorbij heb zien komen. Ik snap niet waar je vandaan haalt dat niemand dat vermogen hier zou hebben, want dat is - ben blij toe - gelukkig echt onzin.
Ik vind 't mooi gemaakt, maar kan je bij een bepaalde grootte niet 2 bij 2 pixels selecteren om daarbij de bijbehorende ASCII-teken te pakken? Dan zou 't met grotere afbeeldingen beter gaan, lijkt me
-
Ik gebruik zelf altijd TargetPay, in verband met relatief snelle uitbetaling en de snelle service. Paar keer onduidelijkheden gehad over de aangeleverde classes, en had met 12 minuten een antwoord. Natuurlijk kan dit langer duren, maar ik vind hun werkwijze over het algemeen professioneler dan bij Mollie.
-
Als je 2 divs gaat gebruiken, dan vraag ik me af hoe je tekst gaat over laten lopen, of ik begrijp je verkeerd.
-
Zelf gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat je met de toegepaste kennis hier op CP zoiets mee kan maken, vandaar.
-
Zijn het allebei 2 kleuren? Zonder dat 't lichter of donkerder wordt?
Mocht dit zo zijn, dan zou je dit kunnen toepassen:
Als background.png gebruik je een afbeelding met een hoogte van 1 pixel, die dan continu herhaald wordt door de background-repeat. -
-
Ik vraag me af wat er mis is met de 36 reviews op de eerste de beste website als ik zoek op "Blackberry Bold 9700 review": http://www.portablegear.nl/blackberry/bold-9700/ervaringen/
Dat lijkt me een betrouwbare bron, maar kan 't fout hebben...
-
Hetzelfde als hierboven, maar ik verwacht niet dat iemand Darsstar gaat overtreffen.
-
Ja, ik zal eventjes kijken in het systeem van T-Mobile, hoe het zit.
Ik weet niet hoe jij dat kan verlangen hoe jíj dat kan oplossen in een ander systeem? Als er staat dat je een dag moet wachten, dan is daar vrij weinig aan te doen, lijkt me...
-
Scheermesje
Nu in 6 stukken, kabeltje is lichtelijk gesnapped. Met andere woorden: Trusten
-
Mijn DMG-scherm ligt in 2,5 delen :O
-
dan haal je met je populistische Mijnmaffiapunten dat... Jij wilt een teller, jij zal de moeite doen als je niet een van de bovenstaande suggesties wilt volgen, lijkt me.
-
Wat is het verschil met dit topic?
http://www.criminalspoint.com/…opic/9890/maffiasite.htmlDit valt bij mij onder een aparte vorm van bumpen, gezien het feit dat je om 7:26 nog een reactie op je eigen topic hebt gegeven. Dát is 8 minuten in plaats van de verplichte 24 uur wachten...