Krijg een 404-error bij de gegeven pagina. Echt fullscreen gaat je met de API volgens mij niet lukken, wellicht dat je ergens anders een goed voorbeeld kunt zoeken?
Posts by Jannick
-
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Mijn favoriete trolleybus!
-
-
jgdonleach De meeste verkopen wel meer dan alleen brood. Mijn favoriete dönerzaak verkoopt naast broodjes doner ook gewoon lahmacun, pite en overheerlijke baklava
-
Ligt eraan wat je eisen zijn.
Misschien heb je wat aan de reacties in dit topic? -
Ik gebruik nu PHPDesigner 7.
Wat ik heb gebruikt:
Crimson Editor
Eclipse (zeer aan te raden)
Kladblok (ja, 7 jaar geleden) -
-
RS: Dat is nieuw. Internet Explorer for Mac.
Heb net IE9 geïnstalleerd, en het werkt wel redelijk. Windows 7 64-bit met 64-bit installatie. Merk wel dat sommige javascript-toepassingen nog niet helemaal soepel werken.
-
Marquee is al horizontaal... Ik denk dat je verticaal bedoeld?
Je zou dit kunnen proberen: jQuery Marquee
-
@Ferhat Denk dat je 338 banpunten ook wel meetellen
-
-
-
Firebug al geprobeerd? Als ik je zo hoor is het met javascript
Ik ga hier slapen, morgen weer stage. Truste!
-
Ja, eigenlijk wel
-
Ik ook! En ook weer weg, in bed gaan liggen met mijn laptop en een klein glaasje alcohol. Ciao!
-
Dit heeft niks met PHP te maken, maar met Apache: zie ook dit: .htaccess mod_rewrite.
-
Citaat
Welcome to the home of overhoorweb.nl
To change this page, upload your website into the public_html directory
Date Created: Sun Sep 12 10:27:50 2010
Krijg ook hetzelfde, dus denk dat net de Nameserver wijziging is geweest toen je die doorvoerde, en vandaar dat 't iets langer duurde -
I'm doing pretty fine, actually. Just a bit tired. And you?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.10 00:41:06:
Oke, ik moet echt nodig weer naar Engeland gaan. Grr. Pas eind van dit jaar weerMaar goed, ik zal ook maar eens gaan... Ciao!
-
-
Trusten Oceans!
Terr0r Jup, naar de Ikea geweest om een bedbank en tafel te halen voor m'n vriendin die op kamers gaat, en daarna ook meteen met haar ouders en zo in elkaar gezetHet is en blijft Ikea... Daarna naar de Chinees geweest en toen ben ik hier weer achter mijn pc belandt.
Daar?