En daar ben ik weer! *Roept hoi*
Posts by Jannick
-
-
Bazzinga Denk dat je Cloud9 bedoeld. Da's helaas niet gratis.
Knip, verkeerde websiteIk zou persoonlijk ook gaan voor Magento
-
Als dat je hele cron is, dan is het geen wonder dat het niet werkt; Waar haal je de MySQL-connectie vandaan? En $cron_pass?
-
Yep, je kan [func]set_error_handler[/func] gebruiken. Je moet dan volgens mij wel [func]trigger_error[/func] gebruiken, en je kan er zelf voor kiezen hoeveel informatie je laat zien. Heel cliché: Gebruik 'm zelf ook
-
Is er geen alternatieve poging? Ik had dat ook, Windows Vista zat te klagen dat ik via WPS verbinding moest maken, terwijl mijn toenmalige router die optie nieteens had. Heb toen gekozen om via een traditionele manier verbinding te maken.
-
Dan hoef je niet zo uit je slof te schieten, Extreme. Dacht dat het doel was om elkaar hier te helpen, niet om mensen die commentaar geven te gaan uitdagen.
Larsisgoed, Heb je de parameter QSA geprobeerd?
Citaat'qsappend|QSA' (query string append)
This flag forces the rewriting engine to append a query string part in the substitution string to the existing one instead of replacing it. Use this when you want to add more data to the query string via a rewrite rule. -
-
Extreme Heb je enig idee wat je zegt? Het is inderdaad niet nodig, maar met een ^ en een $ wordt het begin en einde van de regel aangeduidt. Als je de $ weghaalt moet je ook de ^ weghalen, en dat is dus allebei niet nodig.
NC staat voor No Case, zodat in een patroon zowel A-Z als a-z gebruikt kan worden zonder het expliciet weer te geven. Met de [L] geef je aan dat het direct uitgevoerd moet worden.
Dan vraag ik me alsnog af of je enig idee hebt wat je zegt en waar ze voor dienen, Extreme.
-
-
Op je 2de vraag: Denk dat je nog een ID of zo mee moet geven. Ook niet veilig, maar je kan geen lege variabelen hebben.
Ik heb zo mijn query:
PHP$tijd = time() - (30 * 60); $rQuery = mysql_query("SELECT COUNT(id) as onlineleden FROM `users` WHERE `laatstonline` >= '" . $tijd . "'") or die(mysql_error());
30 is dus een half uur, dat kan je dan veranderen naar 60 minuten. Is laatstonline (of laatsteactie, of wat dan ook) een MySQL-datumformaat? Dan kan je UNIX_TIMESTAMP gebruiken om het om te zetten.
-
Is goed!
Ik ga hier even verder met een artikel over Twitter. Ciao!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.09.10 02:03:54:
En ik ga ook maar eens pitten. Welterusten! -
Is goed, succes
-
Hmm. Helaas kan ik het nu eventjes niet nakijken, maar als het goed is moet er rechtsonderin een klein kevertje zijn.
-
Heb je je browser opnieuw opgestart?
-
Goed, het is inderdaad voor Firefox. De console in Firebug is echt ontzettend handig, zeker als je met javascript werkt
-
Terr0r Zie dit: http://getfirebug.com/. Tenminste, als je Firefox gebruikt. Open rechtsonder de plugin, open het tabblad "Console" (activeer hem, als dat nog niet standaard zo is), en herlaad de pagina.
-
Heel cliché, maar Firebug al geprobeerd?
-
Goed, na 2 weken eindelijk een plugin voor een klant van mijn stage klaar.. Thank God dat dat klaar is, was leuk maar irritant
-
Ja (H) Stiekem wel ja. Zo nog even wat met MySQL gaan kloten. Hoe is het hier?
-
He wat? Hoi!