Posts by Jannick
-
-
Enkele posts verwijderd: Houd het netjes. Voor vragen en/of opmerkingen kan je naar de TS een privébericht sturen.
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
Hmm, komt misschien wel. Ik moet mezelf gaan verdiepen in Joomla
En heb voor mijn stage al een WordPress plugin gemaakt
Best cool
Edit 1:41: Ik ben pitte, trusten iedereen die nog halfover is!
-
Ook goedenacht, iemand nog wat leuks gedaan?
Hier dus de hele dag stage gehad, paar uur gekloot met Joomla om één border weg te krijgen. Joomla is qua CSS en het gebruikte thema te complex om mee te werken.
-
Je voor+achternaam? Of een afkorting? Persoonlijk gebruik ik gewoon jannickbolten.nl, mijn voor- en achternaam. Ik ontwikkel er zo ongeveer alles op waar ik nog geen domein voor heb
-
-
Apart; zo streng hoeft er nou ook weer niet gecontroleerd te worden
Maar goed, dan alsnog mijn vraag, nog iets interessants gebeurd?
was de halve dag namelijk weg ivm stage, dus kon niet echt reageren hier
-
Móóórge! Nog iets interessants gebeurd hier?
-
Ja, ik stond er zelf ook nogal van te kijken. (h)
Zonder gekheid: We zien wel wie er er het meest geschikt voor is; ik had het van mezelf ook niet verwacht, om eerlijk te zijn. Maar goed, ik hoop dat - ondanks de negatieve gedachten over sommige keuzes - men wel het beste met de gekozen crewleden in spé voor heeft
-
Citaat van Woopie
Ik stem op: Jannick voor de categorie: Coolste avatar xD
Dankje, eindelijk iemand die er ook daadwerkelijk wat van zegtIk zal me later even verdiepen in dit topic, zit sterk te twijfelen tussen enkele leden op de punten designer en scripter.
-
BIN geboden, op verzoek gesloten. :slotje:
-
Ik heb dit vroeger eens geprobeerd, en ik ben niet verder gekomen dan dat je je afbeelding op die grootte moest krijgen (Deze jQuery plugin). je zult dus je afbeeldingen eerst moeten resizen voor je ze in je lightbox zet
-
Alvast bedankt iedereen
en ik wens ook de andere moderatoren succes!
-
Kent iemand hier TheSixtyOne.com? Er staan echt enkele ontzettend mooie nummers tussen, zoals deze: Shael Riley - Publishing Rights. :cheer:
-
Als de vlek iets minder zou zijn, dan zou ik dat wat mooier vinden.
Waarom is de "Advertentie"-box niet van dezelfde hoogte? Als je per se wilt dat ie dezelfde grootte heeft, dan zou ik 'm snappen op dezelfde hoogte als het content-vlak.De footer zou ik ook een achtergrondkleur geven, zoals bij het contentvlak.
-
Jup, nog half!
-
Klopt. Uitslapen tot een uur of 2 of zo was ook geen slim idee
-
Is het al 12 uur? :x
-
Heb je een voorbeeld van de broncode? OOP? MySQLi?