Op verzoek: :slotje:
Posts by Jannick
-
-
Oud topic. vandijk: kijk eerst eventjes wanneer het topic is geopend, en/of van wanneer de laatste reactie is. :slotje:
-
Hoe zie je het overzicht in je database? Staat daar dan ook 0? En kan je het script posten, en eventueel de regel waarop de mutatie uitgevoerd wordt?
-
Meer info gewenst: wat voor een website wil je opstaan, wat verwacht je qua bezoekers, wat voor een plaats in de layout, welk genre/niche, waarom zouden webmasters een banner van jou laten zien ipv iemand anders, ...
-
-
-
Ik niet lang meer. Trusten!
-
Yup, had me vanochtend verslapen waardoor ik 'm vergeten was, vandaar
-
Haha, grappig gemaakt. Maar erg nutteloos, dus geen idee hoeveel je ervoor zou kunnen vragen. Afhankelijk van het achterliggende systeem, tussen de 5 en de 10 euro?
-
Heb je de advertentie in een div gezet? Alles wat getoond moet worden als het tussen 20:00 en 20:59 is, moet je tussen de haakjes zetten in een echo. Dus als je geen aparte div hebt waar je de advertentie in hebt, dan zet je er je img-element in, bijv.:
-
-
Ach, Geert Wilders komt zichzelf wel tegen.
CitaatNee het maakt niet uit dus dan moet de politie ook geert wilders aanpakken?
Als je al zo snel in tegenargument gaat in een eigen discussie, dan voel ik al de vrijheid niet meer om mijn mening en mijn ervaringen met de Politie te delen. En toch doe ik 't lekker:
Wat vind jij hiervan en wat is jou ervaring met de politie op dit gebied?
Mening: Tsja, het gebeurt helaas. Niks aan te doen; andersom gebeuren er ook dingen die niet door de beugel kunnen. Niet dat dat een excuus is, maar goed.
Eigen ervaring: Zolang je fietslichtje goed zit -
Mooi. Als ik morgenochtend een MySQL-error krijg dan volgen er banpunten. :piraat:
-
Hoezo WOW jannick?
Ik krijg ergens een deja vu van, maar ik weet niet precies hoe en wat...
Edit @ Bever: In mijn broekzak
Enfin, ik ga weer slapen, morgenochtend rond half 7 er weer uit. Tot ziens, en houd het netjes!
-
En meteen bleef het voor een paar minuten stil
Ik werd vandaag gewoon aangekeken als Connexxion medewerker
Best eng, nou ja, ik had dan ook een Connexxionpak aan, maar de stropdas ontbrak :O
-
Hee Bever! Laat ik ook eens mee gaan doen...
-
Nu ben je ook te makkelijk aan het denken. Waarom zou je het zo willen opslaan? Nu gaat het principe van kolommen namelijk verloren, als ik het goed begrijp...
-
Denk dat het niet meer van toepassing is. :slotje:
Vandijk, stuur even een PB naar Terr0r, zodat hij er ook van weet, mocht ie dit topic niet zien -
Je hebt jezelf 5/5 gegeven voor zowel PHP als MySQL. En dan kan je dit niet? Hmm... Persoonlijk zou ik ze in heroverweging nemen.
Ik weet niet precies hoe hun opzet is; maar het lijkt me dat ze werken met een database met prefixes (bijv. *prefix*_tabel). Prefix is dan bijvoorbeeld een verkorte naam voor het spel. Dit is dan globaal vastgelegd per spel.
Een andere mogelijkheid is om automatisch databases aan te maken, maar dit vergt meer configuratie, en het automatisch aanmaken van databases is niet overal mogelijk
-
Hmm. Maak er zelf wat leuks van?