Posts by Jannick

Correct, dus dan heb je het ook niet meer nodig; je wilt immers een massa e-mail versturen en niet specifiek toevoegen aan je account. Het is nogal onduidelijk, dus ik kan 't ook fout hebben :)

"Untitled Document". Hierbij haak ik normaliter al af, omdat dit voorkomt bij zo'n 67 miljoen websites.
    En tsja, het zijn 2 JPG'jes op het eerste gezicht, wat makkelijk verwerkt kan worden in de CSS. Als je op de - onduidelijke - link klikt om verder te gaan, dan valt het allemaal wel mee. Jammer dat de helft van de pagina's niet (goed) gevuld is, anders zou er wel wat zijn om goed te checken :)

Jordy.S Al je contactpersonen zijn al opgenomen in je contactpersonenlijst... Die kan je direct gebruiken; of bedoel je niet vanuit Hotmail e-mailen? Dat is nogal onduidelijk.

cri Hij heeft het over "uploaden", niet importeren. Daarbij gaat het hier over Hotmail en niet over WLM/MSN contactpersonen

Terr0r, onder de laatste reactie van rickown staat duidelijk dat het gesloten mag worden. Neem aan dat het dan opgelost is, of dat er een omweg is gevonden waardoor reageren overbodig is :)
    :slotje:

En wij willen dat je zelf eens wat initiatief toont. Het is alles behalve volwassen gedrag om kant-en-klare scripts te verwachten die naar je wens zijn, zonder dat je ook maar rept over een beloning, in welke vorm dan ook.

We zijn hier om je te helpen, en aan "niet wat ik zoek en niet wat ik wil" hebben we gewoonweg NIKS. Wat zoek je dan wel, wat het geleverde script niet heeft? Wat mis je eraan? Waarom wil je het niet?

In style.css staat op regel 29 of 30 dit:

PHP
    background: url('images/3.png');

Als ik dat uitgecommentarieerd heb, zie ik dat witte streepje niet meer. Verder veranderd er niets.

Als antwoord op je 2de post: dan moet je het in de CSS ook veranderen. ID's is #, classes zijn .

Je gebruikt bijvoorbeeld voor de divs menu, header, en container allemaal footers, waar het gebruikelijk is om hier ID's voor te gebruiken. Bij herhaaldelde items, zoals het menu, gebruik je ID's die je eenmalig hoort te gebruiken.

Op regel 103 in style.css heb je dit staan:

PHP
    ul#menu {
    height: 20px;
    .....
    }

Je geeft het een absolute waarde mee; verander dat eens in min-height, of haal het helemaal weg. ;)

Daarnaast maak je gebruik van ID's, geen probleem uiteraard, maar een ID mag je maar een keer gebruiken. Dus herhaaldelijk <ul id="menu"> aanroepen is niet volgens de standaarden.

Nee. Hier zijn al zoveel aanvragen van geweest, en telkens draait het op dezelfde uit: Of iemand heeft een vrijwel bugloze versie ervan, en wilt ie niet delen, of je krijgt het bericht dat je het zelf moet doen.

En dan de standaard clichévragen:
    Heb je een budget, zo ja, hoeveel?
    Binnen welk termijn moet het af zijn?
    ...

Ehm, ik ga niet offtopic; er wordt je een oplossing (een speciale kabel)aangeboden, en je reageert met de vraag of dat kan zonder iets te kopen. Wat verwacht je zelf?

Bboy, je krijgt een link naar een webshop. Je vraagt daarna of je het dan moet komen... Wat denk je?! Als ik naar de Starbucks in Utrecht wil, gaat dat ook niet makkelijk zonder trein.