Mooi dat het opgelost is, en bedankt voor de heldere uitleg :slotje:
Posts by Jannick
-
-
-
Ok, gesloten. :slotje:
-
Thanks Nillas voor de duidelijke uitleg, hier mag men een voorbeeld aan nemen : ) :slotje:
-
Terr0r, wie moet er nou ontopic blijven? Als je wilt dat mensen je helpen zul je toch de relevanet code hier moeten posten; anders komen er continu van de reacties van "PM gestuurd", etc.
Dus, mijn tip: Post je code als je wilt dat mensen je helpen; zo hebben anderen er ook nog wat aan.
-
School? Stage! 40 uur per week. Meh :?
-
Je kan er verschillende workshops/presentaties volgen van WP-gurus, zowel NL als internationaal. En tsja, als je ze WP-fanboys wilt noemen, ga je gang, maar zo erg zijn ze ook weer niet.
WordPress is best schaalbaar hoor
-
Hallo iedereen,
Gaat er iemand van hier naar WordCamp NL?
CitaatWordCamp is a conference that focuses on everything WordPress. WordCamps are informal, community-organized events that are put together by WordPress users like you. Everyone from casual users to core developers participate, share ideas, and get to know each other. WordCamps are open to WordPress.com and WordPress.org users alike.
Ik ga me binnenkort opgeven voor de 2de Wordcamp NL, 6 november bij Seats2Meet in Utrecht. Ik vroeg me af wie van jullie ook gaan?
Zeker een aanrader, gezien de mensen wie er komen spreken.
Groet,
Jannick
-
Klopt, daarom stimuleer ik ook dat Terr0r dit topic gebruikt om ideeën te posten. Genoeg daarover; als je ideeën hebt, laat maar horen!
-
@Stan Dan vind je het maar een ondoordachte stomme opmerking; het is wat ik denk. Je idee kan je altijd nog kwijt bij zowel de beheerders als de eigenaar. Eventueel kun je het uitgebreider opschrijven, waarom dat een extra pluspunt zou zijn, een toegevoegde waarde zou hebben, etc.
Terr0r, als je ideeën hebt, dan mag je die gerust in dit topic openbaar maken; ik kan momenteel ook niet (meer) vinden waar het ideeëntopic is
-
Topic opgeschoond; relevante informatie is essentieel; meld dat dan ook in het begintopic.
Topic onder voorbehoud weer geopend; houd het netjes en val niemand persoonlijk aan.
-
Waarom laat maar zitten? De enige die ideeën kunnen doorvoeren op CP zijn onder andere de beheerders en de eigenaar; in welk opzicht heeft een ideeëntopic dan wel nut?
-
Citaat
Toon altijd respect voor andere leden & crew leden.
:slotje: + banpunten voor dergelijk onvolwassen gedrag tegenover mensen die je proberen te helpen.
-
En nou al [email protected] geprobeerd?
-
Indeling jatten, om toe te passen waarop?
Ik ga hier slapen, en moe. Truste
-
Welke print screens?
Ah, die. Was een grap. Maar toch, het kan zijn dat ik binnenkort geen blauw kleurtje meer heb
-
Nee, Terr0r (en nog iemand (?)) ging(en) weg
-
Nee, op 26 oktober wordt er bekend gemaakt wie er van de proefmoderatoren doorgaan
En ik meen me te herinneren dat er 3 bleven, en er is er 1 weggegaan, waardoor er nog 4 overbleven... Denk dat er nu dus ook 2 worden uitgekozen in plaats van 3, en dat ik er dus buiten val
Trusten iedereen
-
Zo, het is 26 oktober. Mijn laatste dag als moderator. (6) Nog even snel wat screenshots maken.
-
Ik twijfel er sterk aan of je rechten hebt op die cartoon. Uit voorzorg sluit ik het topic, omdat hierover al enkele reports zijn binnengekomen. Mocht je wel de rechten over de gebruikte cartoon hebben, dan zou ik, of een andere moderator, daar graag bewijs van zien. :slotje: