Blijken er (veel) meer van te zijn; lijkt me dus niet meer "gekregen".
Daarnaast is dat ene 1 pixel bestandje onderin de footer ook niet geheel betrouwbaar. :slotje:
Posts by Jannick
-
-
-
Hoezo faalt GeenStijl hiermee met hun actie (hyvesprofiel verwijderen); GS valt onder News Media wat voor 100% valt onder de Telegraaf Media Groep... Jammer dat weinig mensen dat weten, want GeenStijl verlaagt zichzelf hiermee weer eens...
Verder; tsja. Ik heb een hekel aan de Telegraaf in het algemeen, dus ik zit er (ook?) over na te denken om Hyves te verwijderen. Enige reden waarom ik op Hyves zit is vanwege oude bekenden en "in touch blijven" met mensen zonder Twitter...
-
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar; XSS heeft geen (niet direct in ieder geval) verband met SSL. De kans dat je eigen website SSL gebruikt is klein.
-
Waarom is het domein nog niet verkocht?
CitaatVeiling eindigt: 29-10-2010 00:00
Startbod is geboden, veiling zou al geëindigd moeten zijn, of je het wilt of niet. Natuurlijk; het is jouw verantwoordelijkheid om het bod te accepteren, maar als je al niet akkoord gaat met het beginbod, vraag ik me af waarom je er een veiling van maakt.
-
-
Dat werkt niet, want dan doet ie het op 00:00, precies om 12 uur. Als je bij "minutes" 0,30 invult, en bij Hour gewoon een sterretje, dan zou die het moeten doen.
Edit: dat was vóór de Edit van de bovenstaande post, zo staat het goed
Also: Ik heb onderaan mijn bericht op de vorige pagina nog een edit gezet.
-
Slotje dan maar. Topicstarter: Dit is NIET de manier waarop we hulp vragen, volgende keer is dat een direct slotje. :slotje:
-
-
Dit is nou weer een voorbeeld van minimaal informatie geven, vooral in je startpost. In de regels staat dit:
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.
Dit is niet duidelijk, laat staat dat we je kunnen helpen. Topic gaat dan op slot, in je beginpost kan je je (2de) probleem UITGEBREID en DUIDELIJK uitleggen, daarna schroef ik 't slotje er weer af. :slotje:
-
We? Meervoud?
-
vandijk Er zijn er 5 aangesteld, 1tje is weggegaan, en van de overige 4 is er 1 afgevallen, waardoor Rick, Willem en ik overblijven
-
Goed; ik sluit dit topic. Er wordt reclame gemaakt terwijl er niet om is gevraagd; conclusies getrokken waar men niks aan kan doen, en men springt van het ene onderwerp naar het andere. :slotje:
Jannick: en topic weer geopend, de irrelevante discussies/feiten/reclame verwijderd, houd het netjes, thanks.
-
Goed; topic is dus weer geopend, houd het netjes, en bovenal, ga niet elkaar proberen te overtuigen om tot andere standpunten te komen; we zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Daaronder valt dus ook netjes discussiëren.
-
-
tolunay Klopt, het werkt ook, maar het is niet de bedoeling. De bedoeling van een formulier is dat je gegevens post, niet om terug te gaan.
Terr0r, daarbij heeft het vrij weinig zin om een formulier te gebruiken. In sommige zaken kán het handig zijn, maar hierin voor zover ik weet niet. Ik denk dat je het beste "gewoon" kan verwijzen naar index.php?a=news, met bijv. [func]header[/func] met een delay, werkt wat prettiger
-
Citaat
Op CriminalsPoint is het niet toegestaan crew te recruiten, zonder toestemming van een CriminalsPoint crewlid.
Kunnen we hier geen shortcut voor maken? :slotje:
-
Citaat
Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
:slotje:
Jannick: En weer geopend, met een duidelijkere topictitel
-
MySQL heeft hele handige functies wat betreft data, NielsB. Zo kan je BETWEEN _ AND _ gebruiken, met UNIX_TIMESTAMP de datum omvormen naar integers als je dat nog zou willen, makkelijk op jaar/maand selecteren (respectievelijk WHERE YEAR(date) = 2008 en WHERE MONTH(date) = 12), etc. Het is alleen even wennen, maar zeker de moeite waard om jezelf in te verdiepen
Jackie, waarom gebruik je bij $_POST['to'] alleen [func]strtolower[/func], en geen [func]mysql_real_escape_string[/func] of [func]addslashes[/func]? Persoonlijk gezien heb ik meer vertrouwen in veilige input als ik functies gebruik die ervoor gemaakt zijn, zoals mysql_real_escape_string dus
Verder ga ik mee in larsisgoed9's query; in dit soort opmaak is je code veel overzichtelijker. Ook raad ik je aan om bepaalde waardes te echo'en, zeker weten of ze bevatten wat ze moeten bevatten.
Succes!
-
Goed hè, die zoekfunctie :cheer:
:slotje: