Posts by Jannick

Voor zover ik weet bestaat zoiets openbaars niet. Wat er op bijvoorbeeld OVmanager.nl staat is zelf door hun gescript, dus niet kant en klaar of zo. Was zelf ook al een tijdje lid daarvan, zat goed in elkaar. Bedoel je zoiets, of meer op andere aspecten gericht?

Ik geef persoonlijk 0,0 euro uit... Tussen kerst en oud en nieuw samen met een vriend naar Engeland, op oudjaarsdag ´s nachts niet slapen (in verband met de bus), door naar vriendin daarna. Gezien het feit dat broertje van m'n lief heel erg van vuurwerk houdt, denk ik dat het wel knallen wordt... Help. Nooit zo'n fan van geweest :)

Niets externs (zoals dit programma) kan zorgen dat je sneller downloadt... Tenzij ze buiten je DSL verbinding om werken, maar dat is niet het geval. En trouwens, daar dient dit programma niet voor. Het is weer een van die vele geanonimiseerde diensten die inspelen op de zorgen van een gebruiker. En tsja, de 30% is ook maar een maximum, als je nu bijv. met 0.625 megabyte downloadt, dan kan je daarmee maximaal 0.8125 megabyte mee halen, wat neerkomt op maximaal 0.1875 megabyte... Een te verwaarlozen tijdwinst. Denk dat er niets anders op zit om - als er verder geen positieve punten te benoemen zijn - hiervan te leren. :)

Of wellicht zit ik fout, maar dat weet ik niet.

Slot. D_men, ik zou je ten zeerste willen aanraden om een vriendelijkere toon aan te nemen, en zelf initiatief te tonen voor zulke onderwerpen van een dergelijk makkelijk niveau. :slotje:

Citaat

Geef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.

Hier kunnen we gewoon echt niks mee. Ik kan ook wel een topic openen dat ik een API wil. Menig lid die zich afvraagt wat ik er precies mee bedoel, waarvoor, waarom, wat het moet bevatten, voor welk systeem, etc.

:slotje:

3 reacties verwijderd, met een link naar SD. Het betreffende topic is oud (september 2010), en is niet van de Topicstarter hier op CP; betreft dus NIET dezelfde verkoop.