Toen hij een banpunt wou geven aan een lid, is er blijkbaar iets fout gegaan, want op de volgende pagina stond dat ie verbannen was voor dat aantal uur. Met andere woorden: Hij zal later weer aanwezig zijn.
Posts by Jannick
-
-
HOT als je voor de 3G gaat. Thuis heb ik sowieso een laptop; dus zal 'm persoonlijk voornamelijk buitenshuis gebruiken. Denk erover om de 2de generatie iPad te gaan kopen als die bestaat, zijn de kinderziektes er grotendeels ook al uit.
-
En in Nederland kan je het beste contact opnemen met JCDecaux, Viacom en CBS Outdoor.
Zelf aanplakken mag niet, tenzij je een aanvraag indient voor een APV, en dan mag je gaan plakken op de door de gemeente verstrekte plakzuilen. Weet niet zeker of dat nog zo is, was volgens mij eerst zo.
Enfin, het wordt dus een duur grapje. Denk dat online adverteren voor nu een veel beter idee is. Succes, hoop dat je laat weten wat je gaat doen!
[offtopic]Hier op CP wordt er weleens geadverteerd met Vure Solutions. Enkele maanden geleden zag ik op de bushalte vlakbij mijn school posters van dat bedrijf, zonder plakvergunning.[/offtopic]
-
Ja, en op de illegale manier doen we het dus niet. Slotje, iets is niet voor niets gecodeerd. Respecteer andermans werk. :slotje:
-
403 houdt (onder andere, maar niet beperkt tot) in dat er geen landingspagina is (index.html, index.htm, index.php, et cetera). Sommige hosts geven dan een listing van de directory weer (vandaar Directory Listing), als alternatief.
Directory Listing is uitgeschakeld bij Versio, zo blijkt dus. Alternatieven zijn zoiets als dit: Directory Listing PHP script of dit: Php directory listing.
Succes
-
Hoe zou je het er anders in willen zetten? Het is uren:minuten formaat. PHP is inderdaad nog een oplossing, maar ik wil het zoveel mogelijk met MySQL doen, zoals aangegeven in mijn laatste alinea
Bedankt,
-
Dag beste leden,
Ik heb een SQL-probleempje. Ik heb een tijd, bijvoorbeeld 16:39, en een tabel met tijden, hier een voorbeeld:
Tabel
id - begin - eind
1 - 15:32 - 17:29
2 - 16:02 - 17:59
3 - 16:32 - 18:29
4 - 17:02 - 18:59
5 - 17:32 - 19:29Nu wil ik de ID's selecteren waarvan de tijd (laten we de variabele even $tijd noemen) tussen begin en eind liggen, met een query. Het enige wat ik weet, is dus de tijd in UU:MM-formaat, en een tabel waarbij deze gegevens in varchar(5) zjn ingevoerd.
Voorbeeld van geselecteerde ID's zijn 1, 2 en 3. 4 en 5 niet omdat $tijd niet tussen de begin- en eindtijd past.
Iemand enig idee hoe je dit met (zoveel mogelijk) MySQL oplost? Ik heb zelf al gedacht om een uittreksel van de tabel te maken, en dan met een for each te gaan werken, maar ik wil zoveel mogelijk MySQL gebruiken. Ik heb ook al aan BETWEEN * AND * gedacht, maar daarmee kwam ik er ook niet uit, omdat de tijden heel erg veranderend zijn.
Alvast bedankt, en mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
Groet,
Jannick
Ps. Excuses voor mijn afwezigheid, het is nogal druk op mijn stage waardoor Criminalspoint er tijdelijk bij in schiet. I'll be back
-
Julian Assange mag van mij part nog lekker lang doorgaan met de waarheid verspreiden. Boos worden dat de waarheid wordt verspreidt, hoe laag ben je dan gezakt als democratisch republiek.
En tsja, dat gedoe met Interpol:
CitaatNTERPOL has made public the Red Notice, or international wanted persons alert, for WikiLeaks founder Julian Assange at the request of Swedish authorities who want to question him in connection with a number of sexual offences.
Er worden jaarlijks duizenden moorden gepleegd, en hoeveel daarvan krijgen internationaal een opsporings- en arrestatiebevel? Weinig. Het spreekt voor zich dat als ze hem "voor aanrandingen/verkrachtingen" hebben, dat daar niks meer van terecht komt. Ja, Assange en co, ga alsjeblieft door, door totdat de wereld ziet wat er gebeurd achter onze ruggen om.
-
-
Bump op aanvraag, er zijn nog heel wat domeinen niet verkocht!
-
Terr0r, probeer zelf eens wat... We gaan het hier niet voor je voorkauwen.
Nog een optie: Jquery UI > Tabs
-
Citaat
Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.
Wat een ontzettend lage manier om dan toch op deze manier reclame te maken ("Mag deze niet weergeven ivm reclame"). Ik ga ook niet vragen wie er interesse heeft in wat MDA, om te vervolgen met "Ik stuur je een PM".
Später. :slotje: -
Klopt, en het rare is, ze loopt vaak maar 1 of 2 dagen per week op de school hier in de buurt rond..
-
Geen idee.... De eerste keer zat ze samen met 3 of 4 anderen op een 4zits bank naast me, en ik was aan het meeluisteren... Het ging over hele foute dingen op feestjes dacht ik, gekots, bla bla bla... En op een gegeven moment proestte ik het uit van het lachen...
Nou ja, ik stap uit op mijn bestemming.
Volgende keer was pakweg een maand geleden. Ik zit op precies dezelfde plek achterin, en zij zit met een vriendin enkele plaatsen voor me te kletsen. Ik kijk d'r continu aan, maar ze ziet me niet. Toen ik uit wilde stappen, moest ik langs haar. Ze zag me nog steeds niet, maar die vriendin wel. Toen ik pakweg 5 meter vanaf de bus vandaan was en de bus al reed, keek ik achterom. Ik zag ze allebei stomverbaasd kijken. :')
En de laatste keer: Ik was een uur op stage geweest, en na dat uur ontslag genomen (ben nu dus stageloos). Op het station waren 2 mensen die instapten. Die meid, en ik. In de bus heel wat gepraat, en nog met haar meegelopen tot haar school, die op een kilometer afstand hiervan is. Hoe raar iets kan lopen...:|
-
Ik nog wel, met iemand aan het praten die 75km verderweg woont, maar in de laatste 2 maanden wel 3 keer in de stadsbus naar huis heb gesproken. Vaag toeval..
-
Hmm, ok
En was inderdaad (ook) van The Only Ones: http://youtu.be/cxUSgrAv7VQ
-
is dat niet een nummer van The Only Ones? Komt me heel bekend voor... Of no peace for the wicked, zoiets... Hmm.
-
Te weinig informatie, al vaak dezelfde request geweest hiervoor, etc. :slotje:
-
Ik kan zo 200 laptops opnoemen tussen de 15 en 17 inch die rondom de 700 euro kosten. Wat WIL je? Wat VERWACHT je? Je mag je startpost uitbreiden met wat je wilt doen met je laptop.
Je topictitel verander ik, hoofdletters zijn niet toegestaan.Totdat er iets zinnigers opstaat: :slotje:
En weer geopend, thanks Jordy.
-
'Navond! Hoe is 't hier?