Loopt het niet via de database?
Posts by giotjuh
-
-
-
Dat is nu niet meer een optie...
-
Idd, bij mij ook. Zelfs is er een steam hack poging geprobeert
Helaas faalde hij omdat ik een IP spoof webmail heb (h).
Dit is niet meer leuk..... ik heb ook een virus scanner die ziet er maar 0 virussen (Avast) -
Het is ******@hotmail.com ofzo. Dat staat er bij verificatie. Ineens is alles ook engels van mijn vragen en ik kom er zo dus niet in
Willem: E-mailadressen plaatsen is niet toegestaan.
-
Hallo, ik was gehackt weekje geleden op gmail met *******@gmail.com
Wachtwoord terug vragen werkte niet omdat ze niet konden verifieren dat ik het wasIk heb een nieuwe gmail aangemaakt, *******@gmail.com Ook gehackt! (Net precies) en ik kan er niet meer op. Wachtwoord herstellen werkt niet want hij heeft alle beveiligings vragen verandert. Ik heb een virusscanner en niet op rare sites geweest.
Wie o wie kan mij helpen met deze noob?Ik heb het dringengt nodig voor school!!
Willem: E-mailadressen plaatsen niet toegestaan.
-
-
-
-
IK heb momenteel alles besteld bij alternate, denk zo`n 500 tot 600 euro.
i7 860 quad core - ? 249,-*
12 gb 1600 mhz Corsair Vegence ram - ? 109,90*
Asus p7p55d- ? 112,90*
Saphire HD 6850 1 GB GDDD5 - ? 139,90*
Scherm heb je al denk ik, dat is bij mekaar: ? 611,70Dat is mijn systeem alleen heb ik een NVidea GTX 280 super clocked. Ik speel op dat systeem eigenlijk alles. Altijd hoogste settings, gta iv op high doet hij netjes met 50 tot 60 fps. Photoshop is dus ook geen probleem.
-
-
@ hierboven ALs je xen of andere virtualisatie software erop zet kan je vps geven. Dan ben ik gio om te komen testen xD
-
Neem bijvoorbeeld een vps bij vpsslim.nl en dan 2 gb ram nemen. Dan heb je het ALTIJD beter
[offtopic]Als je minecraft doet PM me dan even :D[/offtopic]
-
Minecraft heb je zowiezo 2/1,5 gb ram voor nodig. Minecraft heeft minimaal 1 gb ram nodig. Als je dat doet wil ik je wel helpen xD
-
Oh ik heb dat nooit gesnapt. Ik wou dit hier thuis ook hebben zodat oma niet haar computer ligt te verprutsen. Maar helaas ben ik daar niet van
-
Ik snap dat even niet, wat wil je doen met de server? Remote desktop enz kan toch gewoon?
-
Ik zou een andere videokaart nemen en 4 gb ram. Waarom? 2 gb ram is relatief weinig voor nu. Als je bijvoorbeeld iets met 3D of zware HD dan is je videokaart te zwak. 2 gb ram tja, je zit er zo overheen. Ik denk dat je beter 4 gb kunt nemen voor de toepassingen van nu. :k
-
Jawel hoor kijk http://vpsslim.nl/netwerk/ en die van jou op jou netwerk pagina.
CitaatForbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at hostrevolutions.nl Port 443
IK PM je nu -
Oh hij ziet er strak uit.
* Heb je nog iemand nodig om op de helpdesk te zetten :P? *
EDIT: Ik zie texten van vpsslim.nl lol
-
Citaat
Het beveiligingscertificaat van de site is niet betrouwbaar.
U probeert http://www.hostrevolutions.nl te bereiken, maar het certificaat dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem op uw computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd, waarop Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert uw communicatie te onderscheppen. U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze site.In chrome eerste keer dat ik bezocht?
EDIT: Site oogt mooi maar de lettertype is irritant ik kan het maar half zien (22 inch screen) Probeer gewoon Arial en ik denk dat het er dan wat beter uitziet.