Posts by giotjuh

Ik heb een tip, voor die 161 euro van de computer die zirax had samengesteld Heb je 16 gb ram bij alternate.nl voordat geld. Dus ik weet niet hoor maar het is gewoon 1337 ram dus lekker duur. (Tis maar een tipje)

Idd, bij mij ook. Zelfs is er een steam hack poging geprobeert :S Helaas faalde hij omdat ik een IP spoof webmail heb (h).
    Dit is niet meer leuk..... ik heb ook een virus scanner die ziet er maar 0 virussen (Avast)

Het is ******@hotmail.com ofzo. Dat staat er bij verificatie. Ineens is alles ook engels van mijn vragen en ik kom er zo dus niet in :S

Willem: E-mailadressen plaatsen is niet toegestaan.

Hallo, ik was gehackt weekje geleden op gmail met *******@gmail.com
    Wachtwoord terug vragen werkte niet omdat ze niet konden verifieren dat ik het was :S Ik heb een nieuwe gmail aangemaakt, *******@gmail.com Ook gehackt! (Net precies) en ik kan er niet meer op. Wachtwoord herstellen werkt niet want hij heeft alle beveiligings vragen verandert. Ik heb een virusscanner en niet op rare sites geweest.
    Wie o wie kan mij helpen met deze noob?

Ik heb het dringengt nodig voor school!!

Willem: E-mailadressen plaatsen niet toegestaan.

Maar niet voor gamen. Een SSD zijn vaak klein wil je het groter is het vaak ook ontygelijk duur. En voor gamen heb je hem zo vol ;)
    Een applicatie vreet ram, als je games speelt al helemaal. En dan ga jij het met je SSD niet redden als je uit je ram bent eh ;)

IK heb momenteel alles besteld bij alternate, denk zo`n 500 tot 600 euro.

i7 860 quad core - ? 249,-*
    12 gb 1600 mhz Corsair Vegence ram - ? 109,90*
    Asus p7p55d- ? 112,90*
    Saphire HD 6850 1 GB GDDD5 - ? 139,90*
    Scherm heb je al denk ik, dat is bij mekaar: ? 611,70

Dat is mijn systeem alleen heb ik een NVidea GTX 280 super clocked. Ik speel op dat systeem eigenlijk alles. Altijd hoogste settings, gta iv op high doet hij netjes met 50 tot 60 fps. Photoshop is dus ook geen probleem.

v3host ondersteund dit toch? En ismywebsite zowiezo en dat weet ik maar dat is cpanel en is zowiezo wat fijner vind ik.

Neem bijvoorbeeld een vps bij vpsslim.nl en dan 2 gb ram nemen. Dan heb je het ALTIJD beter :) [offtopic]Als je minecraft doet PM me dan even :D[/offtopic]

Oh ik heb dat nooit gesnapt. Ik wou dit hier thuis ook hebben zodat oma niet haar computer ligt te verprutsen. Maar helaas ben ik daar niet van ;)

Ik zou een andere videokaart nemen en 4 gb ram. Waarom? 2 gb ram is relatief weinig voor nu. Als je bijvoorbeeld iets met 3D of zware HD dan is je videokaart te zwak. 2 gb ram tja, je zit er zo overheen. Ik denk dat je beter 4 gb kunt nemen voor de toepassingen van nu. :k

Jawel hoor kijk http://vpsslim.nl/netwerk/ en die van jou op jou netwerk pagina.

IK PM je nu ;)

Citaat

Het beveiligingscertificaat van de site is niet betrouwbaar.
    U probeert http://www.hostrevolutions.nl te bereiken, maar het certificaat dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem op uw computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd, waarop Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert uw communicatie te onderscheppen. U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze site.

In chrome eerste keer dat ik bezocht?
    EDIT: Site oogt mooi maar de lettertype is irritant ik kan het maar half zien (22 inch screen) Probeer gewoon Arial en ik denk dat het er dan wat beter uitziet.