mooi in de echte stan style dat menutje
Posts by wolf
-
-
De baas van dat bedrijf heeft zelf een radio en heeft het na gevraagd bij hun en het mag gewoon en ik draai geen nl muziek dus :cheer:(c)
maar nu onntopic verpest de topic niet van ganstawar voor meer info pm me maar
-
mij stream hoster heeft een luxemburgs ip adres en daarmee mag je rechten vrij draaien check zelf maar na want in luxemburg is geen buma ofzo..
-
- naam: Victor
- leeftijd : 12
- waarom jij die kaart wilt:
ik ben nu net begonnen aan mijn eigen habbo radio ik heb al alles stream hosting rechten etc en ik kan steets geen mooi'n layout ervoor vinden en ik zag 3 dagen geleden iemand die een habbo layout verkocht voor 5 euro die ik wel mooi vind dus zou ik die layout ermee kunnen kopen en een radio was al een droom vanaf toen ik kind was maar ik kan er steeds niet mee verder gaan... dus ik heb hem hard nodig!!.. -
Pim Ben jij terrorsheep?
ik vind dat R-Mijnten Promo moet krijgen hij doet teminsten iets naar mijn indruk ......
[offtopic]nouw dan is nu de hell echt wel begonnen 2x geband voor 2 dagen om niks.. door Pim[/offtopic] -
-
iemand die ik ken heeft naar de css gekeken als je online ben stuur ik je wel de goede css maar ik weet niet of het dat gene is wat jij bedoelt :p
-
beste,
ik ben opzoek naar iemand die gratis voor mij een layout kan slicen
het gaat om een habbo layout alleen deze is gemaakt in paint.... kan iemand deze wel slicen dan?
graag in div's
als vergoeding mag een van je site's in het linkpartner menu staan
pm me maar voor de layout
-
Citaat van jgdonleach
die gasten hebben geen kvk zijn illegaal bezig
-
link werkt niet..
-
Punten 5/10
Pluspunten:niks
Minpunten: bijna alles
Tips: Probeer niet een tut te volgen maar doe er meer en voeg dat in een layout en doe er wat patterns in ofzo
Waarde:10 euro geld toe(a) -
-
dan doe je toch een neppe
-
ik kan dit wel maar ik weet niet hoe ik de invul vakje maak
-
u heeft pm patrick
-
voor 2.50 paypal heb ik er wel een voor je stuur maar pm
-
u heeft pm van mij
-