:slotje: verder geen commetaar van mij
Posts by wolf
-
-
moet ik egt alles uitleggen!!!!!!!!!!!!!!! ik kijk of het werkt zuchtttttttttttttt
-
DE SITE IS NOG IN AANBOUW dit zijn meer test banners heb nog geen minuut hieraan gewerkt ja!
-
ja
en ik plaats die meer als test die onderste is better gelukt die laat ik denk staan ben nu mooi'n plaatjes aan het kopen :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.09 17:03:26:Citaat van alexruterTopic sluiten a.u.b, is weer belachelijk makerij van zichzelf. Gratis template van freetemplates.com...
mag ik vragen waar dit op slaat ik vraag om tips en dan krijg ik dit ik geef tog geen layout uit alleen banners kom op zeg!
-
hey
sins gisteren ben ik bezig met een website waar mensen mijn banner kunnen kopen etc de url is
wolfdesign.streetmafia.nl
graag raten 1/10
en tips
-
dankje
-
ik heb alles erop gezet maar wat is de code die ik moet plaatsen ? die zegt dat hij dat in thick box moet plaatsen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.09 09:49:56:
ik heb het gevonden maar er staat nergens voor text? -
hey ik heb nu lightbox op me site gezet maar hoe maak ik het zo dat je er text in kan zetten nu plaatst ie alleen maar foto's
-
en dit is het eind resultaat nog niet helemaal af maar in iedergeval de pagina's doen het banners enz worden later gepost
http://streetmafia.nl/wolfdesign/index.htmlde bedoeling is dat de betaal links in een lightbox komen als iemand mij daarmee wil helpen
-
ja maar dat is met plaatjes ik zoek gewoon iets simpels gewoon een header menutje pagina klaar en wat leuke kleuren
-
hey hallo ik ben opzoek naar een simpelen website template zonder egt plaatsjes meer kleuren want ik wil graag een site beginnen waar mensen miij banner kunnen kopen [offtopic]ja ik ben daarmee begonnen[/offtopic] weet iemand zo iets?:)
-
Hoeveel ik je uit betaal ligt aan het aantal uren lezen!
-
hey kan je ze opnieuw posten ik heb wel intressen
-
- Kleuren rood (bloed)/grijs
- Contents snap niet wat je bedoelt
- Budget 1/2 euro
- Soort layout maffia -
2 euro [offtopic]kan bellen want ik wil alleen belle
[/offtopic]
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.09 20:05:15:
U heeft niks ingevuld...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.09 20:05:27: -
1 euro hierzo kan u er mis een link partner menu inzetten en
krijg is psd mee zo niet dan hoef ik hem niet
-
ik wil wel 1 euro bieden op 2 maar dan wel via telefoon
-
goedkopewebhoster.nl crime mag ik host er 1 site op een vriend van mij 6.. en nog geen problemen gehad lite is gratis dus dan hoef je alleen het domein te betalen!!!
-
layout 2 is van mij ik zal u een pm sturen
-
hey ik wil wel 1 euro bieden op layout 2[offtopic] moet ik bellen of overschrijfen ik wil alleen bellen[/offtopic]