linkje naar je site?
Posts by wolf
-
-
Woutr dat was gewoon een grapje hoor
al die sal film zijn wel goed en die film (kweet de naam niet meer) dat het over een geest gaat en dat iedereen dood gaan en dat iemand dan niet in een spiegel mag kijken ofzo ..
-
nee jo echte horror is g-force 3d
-
owke want ik selecteerde wat text en heet hele schrem werd blauw
-
ik zou je content ff iets kleiner maken 500 px in plaats van 900 ..
-
538 is een radio ik denk dat ze het allemaal zelf maken en het niet vrijgeven om het uniek te houwen:P
-
ja ik zie het hellemaal goed hoor [offtopic]En mooi design Cas![/offtopic]
-
beste,
ik ben nu bezig voor iemand om een layout te basen alleen nu het volgende probleem het linkerplaatje wil niet tegen de header aan margin-top etc al gedaan http://streetmafia.nl/test/
-
ach voor een kleinig heidje doe ik het ook wel (geen geld dus)
-
ik wil het wel voor 5euro proberen! ik ben nog beginend dus doe ik het goedkoop maar het kan zijn dat het niet lukt!
-
Is er echt niemand anders?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.10.09 12:47:58:
geen Vrijwilligers die een layout nog hebben? -
Gelukkig heb ik geen ban punten en ik ben niet van plan om ze te krijgen ook!! en cp rules!!
er zijn nu van die mensen en die proberen jullie site dood te laten gaan en dat vind ik wel heel erg fout op deze site heb ik wel css en html geleerd! -
nee dat met die menutje vind ik irrie maar mischien wil ik het wel proberen als u mij de layout laat zien op msn:p
-
Hallo,
ik ben opzoek naar een layout die nog geslicend moet worden voor iemand..
want ik ben nu aan het leren silcen dus daarom doe ik het gratis voor die gene.IK GA VERDER DIE LAYOUT NIET VERKOPEN ETC
Graag geen maffia ingame's
ik doe het gratis omdat het ook kan dat het niet lukt!!mvg wolf
edit maffia outgame's mogen wel alleen niet een outgame wat erg op een ingame lijkt!
-
zelf vind ik een bamboo fun heel goed heb er vroeger wel eens mee gewerkt
-
Mooi setje hoor db-maffia ben jij pro dj ?
-
ik heb een reloop 2 intrerface detion das het egte werk
-
ik heb tracktor virtual dj ejay dat zijn wel de goede progamma's ervoor
en ik ben egt dj heb ook paneel en ik ga dan niet echt scratche net zoiets al tiesto doet alleen dan iets kalmer -
ik ben dj ik zou je kunnen helpen met een beat erachter te kunnen zetten alleen ik kan niet met dat progamma werken
-
Goedkopewebhoster.nl niet echt bekend maar super snel en spot goedkoop voor heel veel goede dingen binnen 30 min antwoord op je vraag!