Mischien is de categorie Best nieuweling goed (daar bedoel ik mee de gene die heel snel hier html ofzo heeft geleerd)
Posts by wolf
-
-
Maar dat ben ik nog niet dus nu even op het nu concenteren
-
Graag hulp en geen commentaar ik ben nog beginnend hiermee!!1
-
PHP
Toon Meer* { margin: 0px; padding: 0; } html { background-color: #e5e5e5; } body { width: 850px; margin: 1px auto; } div#titel { background-image: url('images/header.gif.gif'); background-repeat: no-repeat; width: 509px; padding-left: 1px; height: 111px; float: left; margin-left: 1px; } div#statsmenu { background-color: #d9d8d8; background-repeat: no-repeat; width: 175px; height: 200px; float: right; margin-top: 0px; margin-right: 1px; font-family: verdana; color: #000000; font-size: 12px; text-align: center; } div#menu_head1 { background: url(images/statsheader.gif) no-repeat; width: 175px; height: 28px; margin-left: 1px; padding-top: 1px; padding-left: 10px; font: bold 12px Arial; } div#gamemenu { background-color: #d9d8d8; background-repeat: no-repeat; width: 175px; height: 200px; float: left; margin-left: 1px; font-family: verdana; color: #000000; font-size: 12px; text-align: center; } div#menu_head2 { background: url(images/gamemenu.gif) no-repeat; width: 175px; height: 28px; margin-left: 1px; padding-top: 1px; padding-left: 10px; font: bold 12px Arial; } div#voertuigen { background-color: #d9d8d8; background-repeat: no-repeat; width: 175px; height: 200px; float: left; margin-top: 1px; margin-left: 1px; font-family: verdana; color: #000000; font-size: 12px; text-align: center; } div#menu_head3 { background: url(images/voertuigen.gif) no-repeat; width: 175px; height: 28px; margin-left: 0px; padding-top: 1px; padding-left: 0px; font: bold 12px Arial; }
mischien werk ik raar met die div voor dat menu header ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.09 14:10:49:
Lukt het deathkill? -
daar licht het niet aan
-
owke ik dacht dat het mensen wel opviel ...
-
voertuigen
-
Ja hoor daar ben ik weer met een vraag
ik ben bezig met een maffia ingame te basen alleen nu krijg ik het volgende
http://streetmafia.nl/2deingame/
Het menu moet naar benden margin-top etc werkt niet
alles al geprobeerd
wat moet ik doen ?
-
treurig die gast is zelf treugig en swatcrime het is gelukt!!!
-
hij kan eis'n wat hij wilt maar ik denk dat hij zelf een ijsje nodig heeft om aftekoelen
-
pas op mischien zit er een bug in
-
DENK HET WEL HE
-
Dat graag via pm en morgen zal ik de betaal link naar u toesturen want ik ben nu bij iemand anders
-
Hallo,
ik kreeg een pm met een aanvraag om ze verkopen
2de versie..
3de versie
4de
5de
6deBanner nummer 5,6 is een euro de rest 0.50 cent aanvragen via pm
GEEN STOMME REACTIES OF ANDERE DINGEN DINGEN DIE NERGENS OPSLAANEn alles word in png jpg of gif gelverd!!!
EDIT: banner 5 is ook 1 euro vanaf nu en swatcrime jij krijgt hem voor 50 centnog
-
graag niet offtopic moderator wilt u alle onodige reactie's verwijderen zoals deze
-
lh media wou me gewoon waarschuwen voor een mogenlijk probleem dus ff wat aardiger
-
wat bedoelen jullie met blokkerig en op die cartoon zitten rechten maar cartoon is gekocht door mij ...
-
ik ga ook wel aan iets beginnen
[offtopic]straks zijn maffia's heel speciaal en komen er heel veel voetbalspellen [/offtopic]
-
-
maak er een paar vakken in bijv dat op elke pagina een contact formulier staat ofzo?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.10.09 11:13:24:
Mooi gemaakt net zoals de rest maak hem iets groter en mischien het menu onder de banner en dan rond niet zo recht ...