Posts by K.Rens

Ja, waarom niet eigenlijk. :)
    Nu voor het geld is het me (zoals waarschijnlijk al wel is gebleken), niet te doen ;)

Maar alle donaties zijn natuurlijk welkom. (xD)
    Ik beloof sowieso dat ik alle donaties zal herinvesteren in deze site. :cheer:

Als je wil doneren, stuur je maar een pb en dan bekijken we samen hoe we dit kunnen doen.
    Voor donateur titel verzin ik dan nog wel iets :p

- Nieuwe knoppen voor belangrijke functies binnen CP.
    Bv: de knop om nieuw topic te plaatsen, nieuwe scripts/artikels/downloads toe te voegen, om linkpartner te worden, ...

- Nieuwe icoontjes live gezet om forum topic's te beheren.

- De auto focus op de zoekkader werd verwijderd. Zo wordt de navigatie op het scherm niet verstoord.

- Bij het linkpartner worden krijg je nu meteen de link die je moet plaatsen. Zo kun je meteen de teruglink plaatsen.

- Paginatie in artikels werd duidelijker gemaakt.

- Na het toevoegen van smilies blijft nu ook de cursor op dezelfde plaats staan. Zo kun je snel opnieuw verder gaan met typen.

- Het profiel werd restyled om belangrijke functies duidelijker te tonen

- Vanuit het profiel werden alle admin acties gegroepeerd, om snel gebruikers te kunnen beheren.

- Links goedkeuren voor admins werd verbeterd

- Alle verschillende UBB systemen werden samengevoegd in 1 systeem (4 verschillende). Overal wordt nu hetzelfde UBB systeem aangeroepen.

- Harde fix gemaakt voor word-wrapping in de signature en content die uit zijn kader springt.

Update 2:
    - Vanuit het profiel kunnen admins leden nu banpunten geven, ook als ze een punt in hun naam hebben. Voordien werden punten geblokkeerd.

En nogmaals: meer updates zullen volgen :cheer:

En als je geen DB check wil doen, kan je gewoon de merken in een array steken en dan nadien met de in_array functie kijken of het merk al in de array zit of niet.
    Of het bv opslagen in een SESSION.

Ja, ik merk het zelf ook...
    Werkt niet super.
    Was een goed idee maar in de praktijk iets minder.

Hebben nog mensen er last van?

Edit: ik moet dringend iets maken om privéberichten op te kuisen. In de database zit 30,5 MB en bijna 60.000 berichten. Oeps.
    Is natuurlijk ook beter voor jullie privacy.
    Let er dus op dat je belangrijke berichten eerst back-upt!

Updates:
    - Minimized & merged CSS => site moet 2 bestanden minder inladen en onze site gaat nu nog sneller laden.

- De laatste actie in de online ledenlijst werkt weer correct

- "Signature" werd verwijderd en overal gebruiken we nu normaal de tekst handtekening in de plaats hiervan.

- Homepage kan alle accent en andere speciale tekens in topic's nu correct weergeven.

Deze functie gebruik ik meestal:

Dus 2.5 geeft $whole = 2, $numerator = 1, $denominator = 2, $top_heavy = 5/2.

Werkt ook voor negatieve decimalen en voor 0 , geeft 0/1.

Ik denk dat privéberichten iets is dat je misschien 1 of 2 krijgt per dag.
    Om daar dan meteen zo iets voor te gaan inladen elke 5 seconden, lijkt me een beetje erover ;)

Wat ik eventueel kan maken is dat je eenmalig een waarschuwing pop-up krijgt als je een nieuw berichtje ontvangt?
    Als jullie dat goed vinden?
    Als je dan door de site aan het surfen bent, komt er een alert() met daarin bv: "Je hebt een nieuwe privébericht ontvangen. Klik links in het menu op Prive Berichten om je bericht te lezen."

Verder overweeg ik om de smilies volgorde om te gooien.
    Beginnen met de belangrijkste, bv :) ;) ...
    Alle positieve samen, alle negatieve samen etc.

Signature: En in hoeverre moeten we dat eigenlijk wel gaan aanbieden...
    Veel fora halen signatures tegenwoordig weg.
    Is toch eigenlijk meestal puur reclame...
    Dan voegen we bv beter standaard hun naam onderaan in als signature.

Sowieso moet het "Onderschrift" zijn ipv Signature...

Onderaan mijn bericht staat:
    --Signature-------------

Zou dit tekstje "Signature" eigenlijk ook niet overbodig zijn?
    Gewoon een lijn is eigenlijk toch al duidelijk genoeg, of vergis ik me hierin?
    Ik probeer het hele design wat strakker te maken, vandaar ;)

De afgelopen weken heb ik weer enkele verbeteringen live gezet.
    Met dank aan een grondige usability analyse en het meten van elk linkje op onze site, heb ik kunnen bepalen welke functies jullie niet gebruiken en heb ik ze zo kunnen verbeteren.

1) Linkpartner worden kon je vroeger enkel op de linkpartner pagina door eerst in het menu op "Meer" te klikken.
    Dit is nu duidelijker geworden met 2 linkjes:
    "Toon alle linkpartners
    » Linkpartner worden"
    Dit levert veel meer linkpartners op en is dus een groot succes!

2) De zoekkader rechtsboven is nu altijd standaard geselecteerd. Bij het bezoeken van de site kan je dus meteen beginnen typen en kun je meteen zoeken.
    Als je op de login of registratie pagina komt, dan zal het eerste input veld actief worden.
    Zo kun je zonder je muis te gebruiken nog sneller en beter navigeren door de site.

3) De login pagina werd duidelijker gemaakt en zou nu beter moeten werken.

4) Het registreren werd volledig omgegooid en nog gebruiksvriendelijker gemaakt.

5) Het inloggen en registreren werd aangegeven als goal, met gebruik te maken van een funnel.
    Ik kan nu dus perfect zien in welke stap mensen afhaken in bv het aanmaken van een account.
    Zo kunnen we onze pagina's nog verder optimaliseren.

6) Onze Adsense data wordt nu ook automatisch toegevoegd aan onze analyse data. Zo kunnen we alle gegevens in 1 centrale locatie opvolgen.

7) De beveiligingstekst "Je probeert ons aan te vallen" werd duidelijker gemaakt en zou nu minder vaak moeten voorkomen.

8) Een nieuwe regel werd toegevoegd voor het verkopen van items op deze site.

9) Onze ledenlijst pagina werd duidelijker gemaakt en zou sneller moeten laden.
    Verder werd ook de Online telling links geoptimaliseerd.
    De "Crew" link noemt nu "Ons team"

10) De :sst: Smiley werkt weer.

11) Correcte UTF-8 encodering voor het verversen van de topic's links elke 5 seconden.

Meer uitbreidingen volgen de komende weken.
    Stay tuned (h)

Update:
    - Minimized & merged CSS => site moet 2 bestanden minder inladen en onze site gaat nu nog sneller laden.

- De laatste actie in de online ledenlijst werkt weer correct

- "Signature" werd verwijderd en overal gebruiken we nu normaal de tekst handtekening in de plaats hiervan.

- Homepage kan alle accent en andere speciale tekens in topic's nu correct weergeven.

Ik heb het systeem gecorrigeerd dat je meer verzoeken mag sturen en de tekst wat netter gemaakt:

Citaat

Je hebt te snel te veel pagina's geopend naar deze site.
    Omwille van veiligheidsredenen, mag je maar een aantal verzoeken per 10 seconden sturen.
    Mogelijke oorzaken: je hebt veel vensters van onze site tegelijk open staan of je gebruikt tools die automatisch veel verzoeken sturen.
    Oplossing: sluit alle vensters naar onze site en kom binnen een half uurtje terug kijken.
    Bedankt voor je begrip en sorry voor dit ongemak.

Je CriminalsPoint team

Dat aanvallen tekstje is als je met te veel vensters van CP tegelijk open hebt staan.
    Soort van beveiliging tegen te veel verzoeken.

Het menu is niet cookies gebaseerd, enkel javascript.
    Ik zal kijken of ik niet met versienummers kan gaan werken, als ik de js dan verander, verander ik het versienummer en krijgt iedereen altijd de nieuwe versie van de js.

Welke ie gebruik je?

Jgdonleach: zou je eens je tijdelijke internet bestanden kunnen verwijderen?
    Het lijkt alsof je nog met de oude javascript code zit.

Bedankt!