123TuneGame projectlog

• Citaat van Robin

Ik ben het aan het oplossen :)

Okidoki succes.

Heb nog een bug gevonden...

Zojuist heb ik een account aangemaakt op het spel Demo.
    Echter zodra ik inlog, krijg ik direct te zien dat ik een lvl ben gestegen (ben dan direct lvl 2).
    Echter zodra ik ergens op klik, wordt ik direct uitgelogd.
    Log ik daarna opnieuw in, stijg ik opnieuw 1 lvl.
    En zo maar door.

Weet je zeker dat het al klaar is voor het "grote" publiek?

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit komt omdat ik nu ff alles aan het omzetten ben van pass, dit had ik net niet :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.09.10 22:51:02:
    Nu gaat het inloggen goed op de games, ik zorg ff dat je meteen overal dezelfde account krijgt. Ik zal zometeen ff alle wachtwoorden aanpassen aan 'wachtwoord'
    Dus als je niet meer kan inloggen, ff met 'wachtwoord'.
    Als het goed is is de bug opgelost, nu kun je inloggen met 'wachtwoord' als wachtwoord. Dit kun je via je account paneel op 123tunegame.nl aanpassen.
    Verder mocht iemand nog ideeen hebben kwa uitbreidingen hoor ik ze graag via pb of email
    http://www.123tunegame.nl/contact.php

MVg,
    Robin

• Robin
    Ik wil je niet afkraken je werk is goed, Maar geneen link doet het bij mij.
    Waarom subdomein/game/script.php ?
    Herscript eerst alles met een duidelijke layout & verander eens de links van tunegame.nl in je 123tunegame.nl...
    Want ik heb zelf de Tunegame.nl source liggen en er zitten heel veel lekken + codering die totaal niet nodig is...

Ten laatste voor je gaat uitbreiden zou ik zorgen voor een TPl systeem met eventueel OOPHP of Mysqli ;)
    Het is maar een tip...

• Raven, ik doe subdomein.123tunegame.nl/game/script.php om zo alles in het script af te ronden. Verder merk ik dat het inloggen nog steeds niet helemaal werkte. Dit heb ik opgelost en moet ik zo uploaden, hiervoor moet helaas alles verloren gaan wat gemaakt is, hierover zullen jullie zo een email ontvangen.

over het herscripten, dit is een groot gedeelte herscript met een template parser, ik merk ook dat de links niet werken, dit komt door een oudere versie wat ik schijnbaar online heb gezet :S

de nieuwe templates zal ik vanavond / morgen toevoegen. Vanavond denk ik 1 en morgen de andere 2.

insaneflame, lees ook ff het berichtje van mij :)

• SkyNet, insaneflame, lees ff een paar berichten terug van mij, daarin staat dat in de loop van de week de templates online komen :) vanavond wss al de eerste.

@glammie, ik zal er even heen kijken, dit zal zometeen wel opgelost zijn :)

• als je misdaad doet zie ik niks ?
    klik ik op 'klik hier' ga je naar premium maar ga je naar de login pagina van je spel..

in crew zie ik andere namen staan maar niet van mezelf als admin ofzo ?

politieschool werkt niet..

bij racers online word je ook doorgestuur naar de inlog pagina.

als je naar map gaat word de site breder en word naar links gezet.

als je in mijn profiel zit en je gaat naar bekijk garage van, dan ga je ook naar de login pagina..

als ik naar wapenhandel ga is de hele layout niet meer zoals die moet zijn maar word de rechtermenu naar onderen gezet.

als ik naar opdrachten ga krijg ik de melding dat ik een level hoger ben, vervolgens word ik naar een pagina gestuurd zonder lay etc met het bericht: Je hebt geen toegang tot deze stad.

Dat was het tot nu toe wel :p
    vind wel jammer dat er nog zoveel fouten inzitten..
    Hoop dat je met deze informatie wat kan.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• r-mulder.
    Idd met die informatie kan ik zelf heel veel. van de premium zal ik even nakijken, ik weet wat de bug is (zit hem in de url).
    Idd jammer van de fouten, maar als iedereen ze meld zal het met een beetje geluk na het weekend bugvrij zijn!
    Ik zie dat een hoop bugs ook door de layout zijn (daarom zie je op div pagina's geen tekst, als je het selecteert zul je de tekst wel zien

• ik rank elke 1 min met een level, super chill xd.

beter ga je eerst eens je source nakijken, wand het idee is super ;). behalven erg slechte source, bijna niks klopt...
    beter ga je nog niet promoten.. maar eerst elke script
    een voor een nakijken en herscripten of bewerken...
    dit word niks zo.

niet slecht bedoelt hoor, wand verder wens ik je het beste.

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• sysrq, op welke pagina rank je dan elk minuut met een level. Ik heb ook liever dat je zegt wat niet werkt ipv er werkt vanalles niet.
    Ik ben blij met ieder soort feedback :)
    Ik weet ook dat er bugs zijn, ik weet ook helemaal zeker dat ik ze zelf niet allemaal zou vinden. Dat zie je zo ook aangezien deze website 2 dagen lang door mij en nog iemand is getest.

• als je op opdrachten drukt, dan rank je gelijk een level omhoog, in de spel carragie ofzo, daar ben ik nu level 164...
    terwijl ik niks heb gedaan...

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Citaat van sysrq

als je op opdrachten drukt, dan rank je gelijk een level omhoog, in de spel carragie ofzo, daar ben ik nu level 164...
    terwijl ik niks heb gedaan...

ik 166.
    maar zit er admin opties bij? zover ik zie nog niet.
    en de opdrachten pagina nog beetje messed up

• insaneflame, admin opties kun je op dit moment beheren via 123tunegame.nl zelf (het cp).
    Bij opdrachten gaat het idd verkeerd. Ik zal het zo proberen op te lossen. In het totaal zijn er nu nog 4 bugs:
    - TPL parser
    - Bij racers online word je ook doorgestuur naar de inlog pagina
    - als je in mijn profiel zit en je gaat naar bekijk garage van, dan ga je ook naar de login pagina
    - Opdrachten pagina

Robin

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!