Sollicitaties

  • Ik weet niet wie je bent, maar jij steekt echt mijn keel uit. Moet je per se een "aka Ferhat" bijzetten ? Geeft het nut ? En ik wens gewoon twee mensen succes, dus het is niet omdat ik niet gekozen ben, dan ik zaag over men eigen. Ik hoop gewoon dat die twee mensen de moderator worden. Punt andere lijn.
    [offtopic]Verander ook even je avatar wil je ;).[/offtopic]

    Citaat van Raven

    [offtopic]@Woopie Aka Ferhat
    Stop gewoon met zagen jong...
    Je bent gewoon jaloers op hun omdat jij niet gekozen bent...[/offtopic]


    @De sollicitanten
    Succes, Dat de meest kwaliteit volle deelnemer Moderator of weet ik veel mag worden ;)

  • Ten 1e willen wij iedereen bedanken voor het meedoen, de ingestuurde sollicitaties zullen bewaard worden en houden we in het achter hoofd mochten we iets nieuws nodig hebben.


    Pb's naar de kandidaten van de 2e ronde zijn verzonden. We zouden het zeer op prijs stellen dat iedereen het nog even voor zich houd als die wel of niet door is, voor de mensen die niet door zijn: het was een moeilijke keuze maar de cases waren kwalitatief toch iets minder zoals jullie al gelezen hebben.


    Wanneer de aangenomen mensen de rank hebben gekregen krijgt iedereen de juiste antwoorden van de privéberichten. Mochten de kandidaten het niet eens zijn met de uitslag, of extra redenen willen hebben: pb!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!