• Citaat van jessewillem

Yoichi, heb je dat voorbeeld gekozen omdat de MyBBhulp advertentie zichtbaar was, of is dit de waarheid?

Verder denk ik dat 10,- een goed bedrag is voor een unbugged source.

Nee want MyBBhulp is een grote grap.
    En het is de waarheid, kijk maar naar EyeOS, maakt gebruik van dezelfde soort licentie.
    Het is ook zo moeilijk voor mensen om even wat op te zoeken.
    http://forums.eyeos.org/index.…484aa0bac344&topic=3273.0
    Dit topic gaat over de discussie van de mogelijkheden en beperkingen van de licentie, ook word er duidelijk gemaakt dat door de licentie de "Opensource" beschermt word doordat alles gedeelt moet worden.

eyeOS is a complete system and is distributed "as is".

You have to understand that if you create a new application, you are creating a modification of the system.

In other words:

every line of code that you create in eyeOS, EVERY, should be distributed.

If you are unsure of this, you can contact the our law department:

[email protected]

AGPL3 exists to protect free web projects based on SAS (software as service) against people that its not going to share the source of this own modifications. If you were right with your incorrect afirmation, this license will have no reason to extist, because everybody would be able to bypass this protection.

So:

Under certain conditions, developers of programs licensed under GPLv3 are also able to use libraries or code released under the AGPL, since this license doesn't add any specific requirement for software that doesn't interact with users over the network."

read the part:

since this license doesn't add any specific requirement for software that doesn't interact with users over the network.

eyeOS intect with users over the network? yes, of course Smiley so you ARE NOT ALLOWED to relicense our code (the code created by this entire community) in any other license than AGPL3, and you HAVE TO distribute your application and modifications with the full source code, or you will be breaking the law.

sorry if this do not sounds friendly, but I want to be absolutely clear in this subject.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • MyBB gebruikt toch nog altijd LGPL, waardoor je niet verplicht bent om alles vrij te geven met een open source licentie.

Verder kan hij ook een eigen licentie opstellen.

Verder vind ik dat je best een mening over MyBBhulp mag hebben, maar onderbouw dat dan goed. Nu vind ik het echt geen kritiek.

• Citaat van jessewillem

MyBB gebruikt toch nog altijd LGPL, waardoor je niet verplicht bent om alles vrij te geven met een open source licentie.

Verder kan hij ook een eigen licentie opstellen.

Verder vind ik dat je best een mening over MyBBhulp mag hebben, maar onderbouw dat dan goed. Nu vind ik het echt geen kritiek.

De grensen van stommiteit verbazen me elke dag weer.....
    Ik herhaal wederom: !*LEZEN*!
    Ik gebruikte het als voorbeeld, daarnaast heb ik ook gewoon m'n mening gegeven en nooit zegt dat het kritiek was, dus spreek je jezelf alleen tegen.
    Mischien is het handiger om voortaan alles goed door te lezen en beetje uit te werken wat er nou precies besproken word en welke feiten er gegeven zijn.
    Wellicht kom je dan iets verder dan gedachteloos maar wat onzin neerzetten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!