Hallo cp'ers,
Ik heb net uit mijn oude pc 2 geschikte rams gehaald.
1 is 256 mb,
Maar de andere weet ik niet
Ik heb gezocht op type maar er staan zoveel plakkers op :p,
Weten jullie hoe ik eht kan zien?
ram geheugen
-
-
-
Sorry,
Net gevonden
hij is 128 mb
Maar gaat ddr1 samen emt dit: Kingston 256 MB PC-133 SDRAM DIMM
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.10 20:44:07:
En mijn normale kloksnelheid van mijn rams zijn 2.59 MHz ofzoiets :p -
Beste bboy,
Een ddr1 is een ddr-400 dit kan niet samen met een SDRAM.
Een sdram is heel oud en heeft 2 gleufjes.
en een ddr-400 heeft er maar 1Daarbij is het verleden tijd als je niet op ddr2 zit. aangezien ddr-400 en sdram moeilijk en bijna niet meer te verkrijgen zijn.
-
en schakelen naar ddr3 hoeveel kost dat ongeveer?
-
100,200 euro moet je rekenen
-
Ok,
Haha beter een nieuwe laptop kopen danmaar :p -
Ram geheugen minder dan 2GB vindt je al niet meer bijna, mistens 4GB heb je nodig voor laptop.
-
Ik kom met 1 GB toch wel toe met mijne Ubuntu..
-
Is ook te zien voor wat he Ferhat, ik verkoop op mijn werk ook laptops en dergelijke, 1 gb vind je enkel nog op die netbooks en minsten 4gb op laptops :p
-
Ik heb zelf een Eee PC van Asus.
Deze werkt gewoon fantastisch, nooit problemen mee gehad.
Alleen, ik game niet en ik denk dat Bboy juist wel wilt gamen (dit leid ik van een ander topic af).
Dan zou hij inderdaad het beste een 4 GB ram pakken etc. -
Haha ja ik game met de zwaarste spellen :p
Maar heb ze verwijdert :p -
En meer dan 4 GB heb je eerst nog niet nodig, ik zelf krijg mijn 3 GB nog niet eens vol.
Maar zorg er wel voor dat je altijd er nog wat bij in kan stoppen later, anders moet je weer investeren.
(Zit nu op een laptop met 512 MB geheugen, maar sloom is hij niet.)
-
bwaah als ik een laptop koop ga ik er later zowiezo nog eens 2 of 4 gb bijproppen en ombouwen tot game laptop zodat ik erop zwaar kan gamen
-
ik zat net te lezen van ombouwen naar DDR3, dit kan wel maar dan moet je nieuw moederbord erinzetten? denk neit dat het zo nuttig is.
ik zelf heb in melaptop 4GB ddr2 en in me pc ook maar beide ook een I3 cpu, je moet ook letten op je CPU want als die laag is kan die ook niet je geheugen goed gebruiken.
[offtopic]Wel te zien dat wijnig mensen verstand hebben van de inhoud van een computer[/offtopic] -
Maar wat als ik die sdram er toch in prop?
-
Dan is je moederbord gaar als het niet SD RAM is. Maar vaak past het dan ook niet.
-
ow beter niet doen dus
-
Want volgens een eerder topic heb jij een oude Compaq met DDR, waardoor het niet past.
-
klopt
-
als je een ddr1 gleuven heb kan je aleen ddr1 geheugen gebruiken zo het zelfde emt ddr2,ddr3 en SDram je kan niet ddr2 en ddr3 in zelfde pc proppen:P
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!