menu scheef / weg

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • het gaat er dus om dat het alleen voor vips is
    en aangezien kladblok in baditi source ook alleen voor vips gebruikt kan worden

heb ik die code gebruikt

maar het gaat er dus om wat op het plaatje in het roode vak staat dat dat dus weg gaat

wat moet ik daar aan doen

want hij graaft al automaties zo als je kan zien en dat is niet goed

• Die kladblok hoort er niet, je kan enkel maar knippen uit andere bestanden, maar je moet het leren snappen. Niet slecht bedoeld, maar ga even wat php boeken uitlenen, zo ga je zelf die foutjes vinden en is veel leuker voor jezelf.

• ik kan niet enkel knippen en plakken hoor

ik heb zeker wel een aantal dingen zelf gemaakt maar goed

dat begrijp ik ook wel dat ik het moet leren

ik ben al veel verder met de goudmijn dan wat ik wijs alleen dat stukje moet nog goed gezet worden dus

• [offtopic]Ja moet ons zeker niet bedanken, weeral iets opgelost voor jou en dat is je antwoord ;). Kan mss vragen zoals jij (voor wat hoort wat!)[/offtopic]

Oja als je het niet wist, het script hierboven heb ik veranderd he :s
    Layout is goed en kader is weg, vanonder is hij 3 x afgesloten, die afsluitingen zou ik wat verbeteren, dat liet ik voor jou ;)

• dankje wel cri

ik ga hier zeker iets mee doen

heel erg bedankt

ik had niet gezien dat het script dat u had gepost het script was dat dus goed is mijn excuus daar voor

en daar heeft u gelijk in voor wat hoort wat

als ik iets voor u zou kunnen betekenen dan hoor ik het wel van u

• Nee u zei dat tegen mij, ik vindt dat niet, ik help mensen die er waarde aan hechten en het niet vanzelf sprekend vinden.

[offtopic]Je gaat me niet horen: ja je mag het script, als je helpt op mijn site ;);)[/offtopic]

Mag er nu een slotje?:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!