Hee mensen ik heb alweer een vraag;
hoe zou ik de index.php kunnen aanpassen (outgame) hé want ik wil het ietjes veranderen want waar het mij omgaat dat de index.php een pagina zoals dit word: http://www.mafiaway.nl zoiets wil ik want hoe het nu is vind ik het druk. ik wil het gewoon rustig hebben.

Index.php(outgame)
-
-
-
Openen met kladblok of Notepadd++
-
hoe bedoel je?
-
Outgame map openen en daar aanpasen wat je wil.
Kan je notepad++ of kladblok en dergelijke voor gbruiken, bedoeld guitar.
-
ja oke maar ik heb een programma webpage maker v2 en als ik daar een index.php maak zou dat dan werken.
-
Neen je zal in map outgame alles moeten aanpassen of een gehele nieuwe outgame maken anders.
-
dan maak ik een geheel nieuwe outgame.
-
templates/outgame.tpl, daar vind je je layout.
-
ok.... maar waar vind ik de indeling etc want ik wil dat me leden eerst een soort inledings verhaal lezen zoals bij elke crimegame en dat ze dan kunnen aanmelden of op inloggen drukken.
-
HTML leren!?
-
html? hzoe de index.php is PHP.
-
Maar de tekst HTML ***.
-
Ja maar in php zit er ook html Binkie;)!
-
-
oooooooooo ok tnx voor uitleg ik ga der wat mee doen dan horen jullie het zo snel mogelijk.
-
Geen dank
-
als je wilt help ik je wel..
-
.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 16:49:50:PHPWarning: require(includes/systemen/outgame/inc.register.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/outgame/register.php on line 2 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/systemen/outgame/inc.register.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/outgame/register.php on line 2
wat betekent het
-
Ahum,
Jij zei dat je niet van druk houd, maar het is nu nog drukker dan eerst (xd) -
Ja XD iknow het maar ik ben nog aan het ontdekken van hoe of wat
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 17:20:01:
hoe moet ik de link maken dat ze kunnen inloggen want als ik het nu doe krijg een witte pagina
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!