Citaat van davyja ik wil ook tips maar niet in het slijk worden getrokken door mensen als jou zoals ik al eens eerder zij namijken is simpel van buiten leren is iets anders iedereen mag tips geven ik probeer deze ook erin te maken.
Ik trek jou niet in het 'slijk', ik probeer je alleen nuttiger antwoorden te geven dan 'geweldig', en 'wauw, wat goed', maar als dat niet gewaardeerd wordt, heb ik liever dat je dat meteen in je topic zet. Hoef je tenminste ook niet zulke afbrekende reacties te plaatsen.
"namijken is simpel van buiten leren is iets anders iedereen mag tips geven ik probeer deze ook erin te maken."
Van die zin snap ik niet veel, maar wat ik er van op kan maken is:
"Namaken is simpel, het zelf leren is dat niet. Iedereen mag suggesties geven, dan probeer ik er nieuwe opties in te verwerken."
Mocht dit de betekenis zijn van je slecht opgebouwde zin, dan heb ik daar natuurlijk mijn weerwoord tegen.
Ik heb het namelijk niet over namaken. Ik ken genoeg van die lompe 'programma's' die een IE frame gebruiken om bijvoorbeeld via (web) proxies te surfen. Ook voor het inladen van applets met onder andere Java en Flash in die genre zijn populair. Mocht je dus hoe dan ook gebruik willen maken van zo'n IE frame, daag ik je uit er zoiets mee te doen.
Niet meteen zo aanvallend reageren graag. Je doet net of de hele wereld meteen oorlog met je wil.