Liefde verliezen

  • Hey allemaal,


    We krijgen er allemaal wel eens mee te maken. Het meisje of jongen waar je mee bent, wil niet meer verder met jou, of jij niet met hen.


    Wat doen jullie dan zoal om de ander te vergeten?


    Ik zelf spreek dan veel af met vrienden, ga de stad in of weer verder werken aan de websites.


    Wat doen jullie?


    Tips en weetjes misschien handig voor andere:P

  • Citaat van Lancer

    En dan de dag erna nog erger voelen gerben?


    Ik ga gewoon dingetjes doen die ik wil doen : >
    (vrienden uitgaan e.d.)

    Van bier drinken hoef je je niet altijd de dag erna brak te voelen.. Zelf 1 keer gehad nadat we 4 uur in het cafe waren gaan zitten met een zowat lege maag :p


    En bij het uitgaan met vrienden drink je toch ook wel wat pilsjes dus komt het op hetzelfde neer niet?

  • Lancer en gerben, ik denk dat je dat ongemerkt doet verdriet wegdrinken. Het is namelijk niet zo dat ik ga drinken (sterke drank) als ik verdrietig ben ofzo. Maar gewoon als je verdrietig bent en je gaat uit etc. dan drink je gewoon meer omdat je dan teveel aan het nadenken bent.


    Persoonlijk gezien heb ik toen het uitging met mijn ex veel gitaar gespeeld. In 1 weekend 20 nummers geschreven ofzo. Dat helpt wel echt want dan kun je je gevoelens ergens in kwijt. [offtopic]Dat was ook echt een lange relatie dus vandaar xd.[/offtopic]


    Dat kan ik aanraden als je verdrietig ben schrijf het op in gedichtvorm of gewoon zo dat helpt altijd!

  • Ik ben de donderdag dat het nog aan was, uitgeweest met vrienden. Veel gedronken en zowat alle meiden in de kroeg lopen versieren. Want wist dat het vrijdag uitging als ze terugkwam van vakantie.


    De vrijdag dat ik uitging toen het uitwas, heb ik veel minder gedronken.. Maar wel een ongeluk gehad op de terugweg naar huis, waarschijnlijk vanwege de situatie.


    Verder ben ik de dag erop bij me ex langsgeweest, wist dat ze niet thuis was dus die ouders bedankt, en heledag in haar dorp geweest. Dat helpt ook wel vind ik, want dan heb je dat alvast gehad.


    Verder veel met vrienden gepraat, en de feiten onder ogen gaan zien.


    Ook veel opgeschreven etc. Drinken is niet de oplossing, maar goede vrienden:)

  • @stan en luc ik voel jullie pijn zelf ook ik probeer me gedachten zoveel mogelijk af te leiden van 'haar' en dat helpt af en toe.
    Natuurlijk zullen er tijden inzitten waar je het even moeilijker hebt maar, dat los je niet op door te drinken maar door er met een vertrouwelijk iemand over te praten.

  • Ik heb nog geen vriendin verloren mijn relatie gaat goed. (tot nu toe)
    Voor de rest zou ik niet weten wat ik ging doen ik denk met andere chillen.


    In bier heb ik al helemaal geen trek meer daar krijg ik buikpijn van op 1 of andere manier.
    Ik ben gebouwd op zwarte wodka puchkin cola en de sterkere drankjes.


    Denk hierbij aan:
    - red label (wishkey)
    - goldstrike (sterk kaneel drankje)
    - en bacardi razz gaat er ook nog wel in.


    Sterkte aan de mensen die hun vriend(in) zijn verloren. maar er zijn nog zat vrouwen in nederland en belgie.

  • Citaat van az

    @gangsta dat zegt iedereen altijd dat er nog genoeg rondlopen maar wat nou als zij jou 'ware' was:O


    Dat is onzin, liefde komt en gaat, of het nou 2 maanden is of 20 jaar, alleen de klap komt anders aan.
    Ook de volwassenheid om aan een relatie te werken maakt vaak nog heel wat uit.


    Je moet gewoon doorgaan met je leven, als iemand in je familie overlijd of een vriend, dan mag je best een paar weken treuren.
    Maar om dat echt over dit soort dingen te doen vind ik nog best zielig.


    Als het je al is overkomen en je je alweer beter voelt, dan weet je waar ik het over hebt, want als je erop terugkijkt heb je ook van "wat een onzin was dat, alles is toch beter zo ?, waar maakte ik me nou druk over"

  • Om even terug te komen op luc. Eerst probeer je een beetje meelij te wekken en dan kom je opeens met wat in mijn ogen toch neerkomt op stoerpraat:

    Citaat

    k ben de donderdag dat het nog aan was, uitgeweest met vrienden. Veel gedronken en zowat alle meiden in de kroeg lopen versieren. Want wist dat het vrijdag uitging als ze terugkwam van vakantie.


    Volgens mij moet het als het om de "WARE" gaat toch van twee kanten komen wat ik voor twee jaar terug heb meegemaakt wat niet wederzijds was

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!