Hoi,
Ik heb een vraagje, wat zijn alle officieel vrijgegeven sources die gebruikt mogen worden?
Dit wil ik weten ivm een uitgebreide crimebuilder dat ik wil gaan bouwen.
Mvg,
Robin
Hoi,
Ik heb een vraagje, wat zijn alle officieel vrijgegeven sources die gebruikt mogen worden?
Dit wil ik weten ivm een uitgebreide crimebuilder dat ik wil gaan bouwen.
Mvg,
Robin
Crimesource, Crime-killer, vendetta, Criminolz, xtreme-war,
euhm dat weet ik nog van uit het hoofd.
Oke, osbanditi is niet legaal (vrij te gebruiken) als ik het goed heb.
Waarom zou Osbanditi niet mogen gebruikt worden?
Juist layout en images teksten moet je aanpassen...
@ferhatje, crimesource kan je niets mee, die is Gecodeert ^o)
Xtreme war vendetta,criminolz, (os)banditi
En diverse games die erin zaten, of heb ik dat fout? Er komen idd nieuwe layouts en teksten zijn door de gebruiker in te vullen.
Kan hij beter vanaf 0 beginnen.
Ik wil met opzet meerdere sources gebruiken om de gebruiker ook keuze aan te bieden.
Idd,
Vanaf 0 beginnen en kijken in bestaande gratis sources voor opties ofzo die je kunt herscripten en doen is het beste
Want sowieso krijg je veel verbouw werk aan een gratis source
Maar ja tegen MijnMaffia haal je het toch nooit dus vind ik het eerlijk gezegd verloren werk :p
Begin met een builder voor euhm..
motorbickers :p, of tunegamemanager..
Scooby-Doo,
Het gaat niet altijd om de grootste te verslaan. En het is zeker mogelijk door een goed systeem neer te zetten, juiste promotie. Maar ik wil met opzet bestaande sources gebruiken en deze dan wel verder uitbreiden, unbuggen en samen laten werken met mijn systeem.
@Ferhat, dat kan ook of bijvoorbeeld voor een soccer game etc. Misschien later. dit is voor mij een grotere uitdaging.
Ja dat weet ik robin,
Maar achter mijnmaffia zit een bedrijf met ervaring.
Jij bent maar een normale jongen
Maar inderdaad zou het niet slecht zijn om zoiets te bouwen uit bestaande sources.
Maar als je toch geen crime builder doet doe dan een soccer.
Heel veel mensen spelen dat soort games nog graag dus zal zeker wel aantrek hebben :p
Ook mijn source is legaal,
http://www.criminalspoint.com/db/download/541.html
Scooby-Doo, een soccer game heeft te veel haken en ogen om als builder aan te gaan bieden. Misschien een tunegame is wel een goed idee. Ik zal erover nadenken (zijn hier misschien vrijgegeven sources van), hoe is de undergound war source?
jessewillem, perfect (Y)
undergroundwar -> crimeparadise.nl
Ik ga een tunegame builder bouwen, domeinen zijn geregt
123tunegame.nl
:slotje:
:-), veel succes ermee:cheer:
thnx
Ik wens je ook succes!
Als je hulp nodig hebt, horen we het graag.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!