forum opruimen

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Rapporteer aub via de functie alle downloads die niet meer werken, zodat we de site proper kunnen houden.

Ik zal intern met de crew volgende punten bespreken:
    1) automatische detectie van dode links
    => zo kunnen we het systeem zelf laten opsporen welke we moeten verwijderen

2) We zouden deze downloads allemaal zelf moeten hosten, maar heb nog geen tijd gehad om dit te doen.
    Heb hier een jaar geleden ongeveer al bijna iemand voor aangesteld, maar deze is gestopt na amper 3 sources up te loaden...
    Ik zoek dus een betrouwbaar iemand die deze sources voor ons kan downloaden en per url een nieuwe download link doorsturen naar onze crew waarop we deze kunnen vinden.
    Wil de downloads liefst ook intern hebben, dan zijn we niet afhankelijk van derden die de sources laten verwijderen van rapidshare etc...
    Nadeel: we moeten zeker zijn dat we ze mogen hosten, kwestie dat we niets illegaals doen.

• Citaat van K.Rens

Wil de downloads liefst ook intern hebben, dan zijn we niet afhankelijk van derden die de sources laten verwijderen van rapidshare etc...
    Nadeel: we moeten zeker zijn dat we ze mogen hosten, kwestie dat we niets illegaals doen.

Vind dit niet echt netjes Koen, als de CP source vrijkomt wil jij hem ook per direct offline hebben of niet?

Zou het gewoon op Legale sources houden, niet legaal is gewoon verwijderen.

Zeker weten, zoek uit welke het is en vraag toestemming aan de eigenaren.

Voorkom je al 90% gezeik op het internet mee, en blijft de naam van dit forum nog een beetje intakt.

[offtopic]
    Niet lullig maar er zitten hier een paar slechte programmeurs, en de crew is niet altijd netjes, op een paar uitzonderingen na.

Dit blijft niet beperkt binnen dit forum, wordt overal besproken dus je maakt automatisch naam.

Als je dan ook nog eens illegale sources gaat hosten, dan is het forum zeker niet meer een plus punt op het internet.
    [/offtopic]

• Er zullen denk ik best wel legale sources tussen zitten, en als de eigenaar van de source er bezwaar tegen heeft, dan een direct verwijderen beleid hanteren. En komt de eigenaar niet opdagen, of doet dat die blind is, dan moet je er gewoon eerst van uit gaan dat ze legaal zijn. En volgens mij zijn heel veel criminal sources hier gebaseerd op Criminals, de originele. Maar ik zou gewoon een direct verwijderen beleid hanteren. En volgens mij zijn sommige sources hier al illegaal op de site gezet, en wordt er gewoon geen melding van gemaakt door de eigenaar.

Of gewoon de echte vrije sources op de server hosten, en de rest gewoon op upload sites.

• Ja, want die is gewoon legaal vrij gegeven door mij, dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken. Maar ik raad wel aan goed te checken, dat een source echt wel vrij is gegeven. Want volgens mij zijn die game backup.nl sources ook niet helemaal legaal verkregen, want daar zit nog heel wat data bij, ook email adressen en gebruikers. En ik zou op zijn minst verwachten dat die er gewoon uit zijn.

• Ik zal wel even contact opnemen met klasje. ik bied wel een stuk van een server aan klasje.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Citaat van jessewillem

Er zullen denk ik best wel legale sources tussen zitten, en als de eigenaar van de source er bezwaar tegen heeft, dan een direct verwijderen beleid hanteren. En komt de eigenaar niet opdagen, of doet dat die blind is, dan moet je er gewoon eerst van uit gaan dat ze legaal zijn. En volgens mij zijn heel veel criminal sources hier gebaseerd op Criminals, de originele. Maar ik zou gewoon een direct verwijderen beleid hanteren. En volgens mij zijn sommige sources hier al illegaal op de site gezet, en wordt er gewoon geen melding van gemaakt door de eigenaar.

Of gewoon de echte vrije sources op de server hosten, en de rest gewoon op upload sites.

Dus als ik jou code steel en ergens neer plant zonder dat jij dit weet ga je ermee akkoord ?

Lekker lomp antwoord, je moet de eigenaar gewoon informeren, is wel zo netjes en zo voorkom je ruzies.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!