Jailmobs new

• Mooi, maar het is niet een geheel. Het zijn allemaal stukjes, de buttons bijvoorbeeld zijn allemaal anders... Het lijkt alsof er allemaal stukjes uit layouts hierin zijn geplaatst. Het hoeft niet zo te zijn, maar daar lijkt het op. Zorg dat dit veranderd.

• Het geheel is goed bedoeld, maar op een aantal aspecten is het een beetje slordig.
    Ten eerste zou ik niet meteen voor de overgang oranje-rood in jouw logo kiezen. Dat is geen ramp, maar ik denk dat een andere kleur ook uitstekend zou lijken. Wat me ook opvalt is de 'inner glow' die aangebracht is op het logo. Dat kun je beter vervangen door een traditionele licht-donker gradiënt. Laatste opmerking over het logo is dat de strook iets dunner had mogen zijn. Verder ziet je header er uitstekend uit.

Je menu is erg stoer en past bij de gangster sfeer. Waar je wel aandacht aan zou kunnen besteden is je lettertype. In dit geval zou ik overal wit-vetgedrukt gebruiken. Arial of Verdana lijkt me een uitstekende fonttype hiervoor. De lettergrootte is prima zo!

De subnavigatie die je toepast ziet er leuk, strak en origineel uit! Maar ook hier zou ik weer aandacht besteden aan je lettertype. De gele kleur is niets mis mee, maar zou het niet leuker zijn als de lettertjes lichter of donkerder werden, als je er met je muis over gaat, in plaats van puur wit?

Nu is de achtergrond wel leuk en aardig... Maar zorg ervoor dat het geen problemen op gaat leveren met browsers en resoluties! Ik zeg niet dat je het aan moet passen, het ziet er zo heel leuk uit.

Zoals Cas ook al zei, vormen de content/menu headertjes geen eenheid. Ik zou voor de contentheader dezelfde stijl als de menuheaders gebruiken.

Ik vind het sidemenu nog aan de saaie kant. Probeer er wat leuke effecten in aan te brengen (neem bijvoorbeeld de hoekjes van de menuheader als voorbeeld) en dan komt ook dat in orde.

Het knopje, 'Meer nieuws' bevat overduidelijk 'Bevel and emboss'. Dat vind ik jammer. Dat kan beter!

Je footer ziet er goed uit!

Het ontwerp is zeker niet perfect, maar al goed op weg voor aantrekkelijke webpagina's!
    Succes!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!