Zo'n Pc zou hooguit nog maar iets van 40,- waard zijn, met alle accessoires.
PC!!!!
-
-
-
I know...
-
Ik heb mijn pc voor ?250 gekocht en deze heeft:
Hardeschijf:
298 gbSysteem:
Microsoft windows vista business# AMD AthlonII X3 Trip-Core 440 3.0GHz AM3 1.5MB Cache retail met koeler 3 keer 3.0 Ghz met koeler
# ASRock K10N78M Pro AM3 ready - moederbord - MATX - Serial ATA-300 - Ethernet - geluid - netwerkkaart
# Nvidia Geforce 8200 tot 512MB grafische kaart met VGA & HDMI
# 4GB (2x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
# LG DVD brander GH22NS50 22x22x/DL16x16x/RAM int - SATA - zwart- multi brander - dual layer
# geluidskaart
# netwerkkaart
# 500 watt voedingDat is veel beter voor die prijs..8-|
Maar dat was dan ook een aanbieding, hij is nu ?325,-Wil je linkje? (xD)
-
Wat is je merk en type van je pc?
-
FIFAFREAK, ik heb bijna hetzelfde als jij, alleen dan voor 270. Maar dan met Phenom II 810 en een Asrock K10N78D moederbord, en dat ook nog eens 400 mhz overgeklokt.
-
-
-
-
Waar gekocht?
-
Plaatje = linkje, als je op het plaatje klikt kom je bij de website8-)
-
Die van mij heb ik zelf in elkaar gezet, werkt ook goed, zolang je maar voorzichtig doet.
-
[offtopic]Haha, ik zat van de week met me voeten op de computerkast, dondert ineens dat hele ding om.. half uur deed-ie niets meer. Tot ik de stekker eruit trok.[/offtopic]
bboy
Als je het niet begrijpt, dan heb je hier nog wel een linkje..
http://www.dragoncomputers.nl/ -
I know echt goedkope game pc's :p
-
Even geduld...
-
Gooi er een nieuwe proccesor of video kaart in of koop een nieuwe.
[offtopic]Hoe kun je een nieuwe computer nu tweedehands kopen.[/offtopic] -
jgdonleach, waarom nog investeren in zulke oude hardware?
-
Ik ben ent terug van media-markt en een DDR(1)Ram geheugen van 1 gb kost minimaal 50 euro en een van 2 gb 70 :p
-
Duur, in tegenstelling met 3 jaar terug, toen had ik 1 GB PC3200 DDR gekocht voor 14,-, welke nu nog steeds zijn werk doet, in mijn server, samen met 3x512 MB Kingston (alle drie hetzelfde!). Zo wordt DDR2 denk ik ook duurder, en DDR3 weer spotgoedkoop.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!