Hallo Leden
Ik heb criminolz maar hoe kort ik de gevangenis tijden en misdaad tijden in??
p.s hoe verander ik de hoofd header
Mvg,
Habib
Hallo Leden
Ik heb criminolz maar hoe kort ik de gevangenis tijden en misdaad tijden in??
p.s hoe verander ik de hoofd header
Mvg,
Habib
ja heel simpel zoek het bestand op.. en zoek dan naar insert intro.. en daar staat ergens een getal 300 ofzo en 300 sec = 5minuten
dus 120 sec = 2 minuten bijvoorbeeld
En met de "hoofd header" denk je dat wij begrijpen wat je bedoelt en wat je eraan veranderd wilt hebben?
[offtopic]Haha volgens mij kan hij beter geen site maken ;)[/offtopic]
Hij bedoeld zijn header text veranderen naar zijn text Dit doe je gewoon met photoshop dan opslaan en dezelfde naam en extensie geven
op voor pagina heb je die header hoe verander ik die?
en ik heb geen tijd kunnen vinden?
Door die afbeelding te vervangen door je gewenste afbeelding. En hierbij mag je geen plaatjes gebruiken waar jij geen rechten over hebt zoals de meeste cartoons enzovoort.
heb zelf een header xd
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.10 20:38:03:
maar hoe zet ik me eigen header daar neer?
Door het bestand te vervangen..
hoe dan xd
In je files op je server...
doe effe serieus welke files in welke staat ie
Ik kan toch niet in jou files kijken ofzo..
is criminolz
Misschien is het een idee om eens te zoeken? Waarschijnlijk heb je een images map, waarin allemaal afbeeldingen staan. Ik zou zeggen, ga ze één voor één langs totdat je de header hebt gevonden. Zo moeilijk is het niet, gewoon even logisch nadenken.
ja maar mijne is .gif en die bestand is .jpg
[offtopic]Dat bestand bedoel je denk ik...[/offtopic]
Je kunt met photoshop je afbeelding converteren naar jpg, of in de source code de extensie aanpassen. Als je in je bestanden eens zoekt naar 'header.jpg' (of iets dergelijks), moet je dat best kunnen vinden. Leer je ook eens een beetje hoe HTML werkt.
[offtopic] Zou de TS wel nederlands zijn? Aan sites kan hij zo maar beter niet beginnen.[/offtopic]
Je kunt ook gewoon heel simpel de header.jpg (oid) opzoeken in de css, deze aanpassen naar .gif en WE ARE DONE!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!