Goudenpijl 2010

• Rotterdam;) vandaag is hier Fernandes battle of the drums(ook heel veel bier aanwezig denk ik) en morgen zomercarnival waar heineken, bavaria miljoenen omzet maken door die 1mil+ mensen die er lopen-.-!
    denk ik en tis altijd zo druk wel leuk wie komt/gaat?:P

Edit:
    1600e post!!:D:DD

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jaja, het is bijna zo ver. Ik moet zo hekken zetten voor gouden pijl. Iedereen die mij tegenkomt mag wel gratis biertje :cheer:. Iedereen die gaat, veel drank toegewenst en natuurlijk gezelligheid met MIJN NAAM IS JANNES, EN IK KOM VAN HET PLATTE LAND.

• Ik voor Derks Evenementen Verhuur. Die verhuurt hekken, wc etc. voor evenementen. En die moet ik dus op zetten rond het hele parcuur maar nu is die rommelmarkt aan de gang. En ik moet zometeen naar een podium om het muziek aan te leggen. En dan om kwart voor 7 en kwart voor 5 nog ff rondje mee met reclame karavaan. En dan tot 1 uur en dan muziek opruimen en dan is het al weer 3 uur.

• Ja duhu..xD en dan nodigen ze mensen uit voor het hekken opzetten..xD Tuurlijken.

maar oke goudenpijl was geen flikker aan. Alles slecht geregeld. Kloten weer. etc. etc.

[offtopic]Nog even in op een oud bericht die hier stond jordy, gerben jgdonleach hoe hij zich ook wil noemen heeft geen eigen bedrijf. Hij zit bij een meisje die 16/17 zal zijn in de klas en die zegt ook dat hij gewoon wat uitkraamt. Tevens zie ik hier vaak berichten dat je rond de 21/22 bent..xD

Ik heb je gezien in reallife en je hebt zelf gezegt 17 of 18 ofzo te zijn.

Damn..[/offtopic]

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!