Goudenpijl 2010

  • Hallo,


    10 Augustus is het weer zo ver. De Gouden Pijl 2010. Zijn er hier ook mensen die hier naartoe gaan. Ik zal er wel zijn, want ben als V.I.P. uitgenodigd.


    Hieronder staat wat info over de gouden pijl in emmen.

    Citaat

    De Rabobank Gouden Pijl is een wielren- en amusementspektakel in de binnenstad van Emmen.


    Duizenden mensen komen jaarlijks, de derde dinsdag na de Tour de France naar Emmen om de absolute wereldtop aan het werk te zien. De eerste Pijl werd gereden in 1977 en was een initiatief van de inmiddels overleden Drents Groningse Pers journalist , Peter van Putten. Inmiddels ruim 30 jaar later hebben heel wat beroemdheden hun rondjes in Emmen gereden. Kent u ze nog? Joop Zoetemelk, Hennie Kuiper, Gerrie Kneteman, Laurent Fignon, Guido Bontempi, Francesco Moser, Michel Pollentier. Frisser in geheugen staan vast de namen van Tour de France 2009 winnaar Alberto Contador en de gebroeders Schleck die vorig jaar het criterium in Emmen reden.


    Groeten Gerben

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom nodigen ze jou als v.i.p. uit..xD Beetje rare keuze:P


    Ik ga natuurlijk wel weer heen gister cest la vie geweest in emmen mooi dronken (ahoewel ging er redelijk veel geld door heen om dat doel te berijken door het evenementen bier.)


    Maar, ik zal er zijn van smorgens tot laat hahaha.
    Groetjes.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Haha rick jij en dronken. OLM bier hadden ze was goedkoopste van het goedkoopste. Maarja ik moest vroeg werken vanochten dusja kon niet lang, was om half 12 thuis. En toen nog radio luisteren tot 1.

  • Goed dronken worden door water bier frank? Sterkte:P.


    En bij cest la vie zijn het verschillende soorten bier niet OLM bier only.


    als je denkt dat je er verstand van hebt ga dan beter kijken:)


    Latuh..

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • hebbe ze er ook donkere leffe? da is pas bier ipv da vuil heineken

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • Amsterdamscheveld, Angelslo, Barger-Erfscheidenveen, Bargeres, Bargermeer, Barger-Oosterveen, Barger-Oosterveld, Delftlanden, De Peel, Emmer-Erfscheidenveen, Emmerhout, Emmermeer, Emmerschans, Ermerveen, Foxel, Klazienaveen-Noord, Koelveen, Middendorp, Munsterscheveld, Noordbarge, Oostersebos, Oranjedorp, Parc Sandur, Rietlanden, Schutwijk, Weerdinge, Westenesch, Westersebos, Wilhelmsoord, Zandpol en Zuidbarge



    Hoort ook nog allemaal bij emmen.

  • Klazienaveen
    Emmer-Compascuum
    Nieuw-Amsterdam/Veenoord
    Schoonebeek
    Erica
    Nieuw-Weerdinge
    Zwartemeer
    Nieuw-Dordrecht
    Barger-Compascuum
    Weiteveen
    Nieuw-Schoonebeek
    Roswinkel


    Die was ik vergeten

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!