@ Linkforsoad u heeft pm (ik zal even kijken of ik dat er in heb staan) wat u zegt
@ JoeyB1996 u heeft ook pm
EDIT
alles staat er in
@ Linkforsoad u heeft pm (ik zal even kijken of ik dat er in heb staan) wat u zegt
@ JoeyB1996 u heeft ook pm
EDIT
alles staat er in
Citaat van JoeyB1996linkforsoad kijk dan wat ik zeg. Connection...:p
1. Kijk dan wat ik zeg? Mensen proberen hier fatsoenlijk te helpen, niet afgezeken te worden.
2. Jij praat telkens over DATABASE. Of je moet snel de wijzig knop ingedrukt hebben.:slotje:
/v3/login.php is ook niet het goede pad voor inloggen want er staat niks voor dus je moet de CONNECTION bestanden in je public_html en in je v3 map goed zetten naar jou url en database..
okee en ?
hier mag een :slotje: op ik begin wel een nieuw topic waar het hoort
en mensen elkaar niet afzeiken 8-|
Citaat van JoeyB1996/v3/login.php is ook niet het goede pad voor inloggen want er staat niks voor dus je moet de CONNECTION bestanden in je public_html en in je v3 map goed zetten naar jou url en database..
Als jij /v3/login.php pakt zal hij daar automatisch http://url.ext voor zetten. Maar als je de variabele invult ($siteurl, dus niet $sitetitle) zal hij dat droppen en de nieuwe pakken.
okee ik zal eens kijken bedankt voor je info
hier kan een :slotje: op
Als je iemand probeert te helpen is dat natuurlijk prima. Maar doe dat dan wel op een normale en respectvolle manier...
Zal dit topic maar sluiten.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!