Aah ik heb net Nederland terug gezien (ik had het opgenomen) iets meer objectief als gister. Toen stond ik in Adam dus kon ik het niet helemaal geweldig volgen.
Maar Nederland is de verdiende verliezer en af en toe zelfs wat smerig spel maar dat kun je ook van spanje zeggen.
Vooral die overtreding van de Jong had rood moeten zijn maarja was waarschijnlijk geen opzet.
Leuk dat onze jongens het zover hebben gehaalt maar hiermee sluit ik het WK 2010 officieel af. Hopelijk gaat die Blattter mag van mij gewoon tja iets ergs mee gebeuren. Hij heeft nu commentaar op Oranje dat het geen 'fair' spel was. Maar volgens mij is daar toch een scheidsrechter voor niks gezeik dat het te hard was dan had de scheids meer rood moeten geven zo simpel licht dat.
En die Blatter heeft zelf een enorm maffia verleden en doet niks anders dan de fifa nog rotter van binnen maken. Vrienden betalen vanuit het bedrijf om 1 keer per maand te vergaderen. En die krijgen gewoon een geweldig salaris.
Dat is ook geen 'fair' voetbal dat is meer geld verdienen aan voetbal op een zwarte manier.