WK 2010 finale

• Aah ik heb net Nederland terug gezien (ik had het opgenomen) iets meer objectief als gister. Toen stond ik in Adam dus kon ik het niet helemaal geweldig volgen.

Maar Nederland is de verdiende verliezer en af en toe zelfs wat smerig spel maar dat kun je ook van spanje zeggen.

Vooral die overtreding van de Jong had rood moeten zijn maarja was waarschijnlijk geen opzet.

Leuk dat onze jongens het zover hebben gehaalt maar hiermee sluit ik het WK 2010 officieel af. Hopelijk gaat die Blattter mag van mij gewoon tja iets ergs mee gebeuren. Hij heeft nu commentaar op Oranje dat het geen 'fair' spel was. Maar volgens mij is daar toch een scheidsrechter voor niks gezeik dat het te hard was dan had de scheids meer rood moeten geven zo simpel licht dat.

En die Blatter heeft zelf een enorm maffia verleden en doet niks anders dan de fifa nog rotter van binnen maken. Vrienden betalen vanuit het bedrijf om 1 keer per maand te vergaderen. En die krijgen gewoon een geweldig salaris.

Dat is ook geen 'fair' voetbal dat is meer geld verdienen aan voetbal op een zwarte manier.

• @stan idd Blatter is zelf oneerlijk spel! Scheidsrechters zouden camera's moeten gebruiken gwn afwachten en dan pas beslissingen nemen! Dus dat ze het goed kunnen zien kom op we leve toch niet meer in de oertijd:S:S:S:S

• az Bij elke overtreding moet de scheids naar de zijlijn lopen, naar een beeldscherm die op 't netwerk is aangesloten, een beslissing nemen, en terugrennen? Het punt is volgens mij om zo weinig mogelijk extra tijd te hebben, en op die manier kan je wel eeuwig door blijven gáán. Het is heel jammer dat het gebeurd is, evenals toen met Engeland, maar het is gebeurd, Spanje is nu voor 4 jaar het beste van de wereld, en laat ze er nog maar even van genieten :P

• Axl_H Die zijn niet bevoegd om daarover te beslissen, anders zou je ook geen scheidsrechters nodig hebben. :P FIFA bestaat inmiddels een jaar of 100 (of zo), en het is volgens mij altijd zo geweest. That's life

• Citaat van Jannick

az Bij elke overtreding moet de scheids naar de zijlijn lopen, naar een beeldscherm die op 't netwerk is aangesloten, een beslissing nemen, en terugrennen? Het punt is volgens mij om zo weinig mogelijk extra tijd te hebben, en op die manier kan je wel eeuwig door blijven gáán. Het is heel jammer dat het gebeurd is, evenals toen met Engeland, maar het is gebeurd, Spanje is nu voor 4 jaar het beste van de wereld, en laat ze er nog maar even van genieten :P

Of we gaan met de chinese technologie mee en nemen horloges met tv :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!