Class geef geen resultaat

• Beste CP'ers,

Ik ben bezig met een oude API van TargetPay, deze vind ik iets makkelijker en prettiger werken.

Nu heb ik in de oude versie van het spel (v1.5) dat het gewoon zonder problemen werkt.

Nu ben ik zelf bezig met een nieuwe versie (v1.6), deze is beter geprogrammeerd en korter.

Alleen nu werkt de API ineens niet meer, het resultaat word niet verzonden in de class.

Als ik de resultaten los opvraag werken deze gewoon zoals hij moet werken.

Hierboven staat een stukje relevante code met comments om het duidelijker te maken.

Hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem, ik zoek er al sinds gisteravond naar.

Mvg,
    Superior

NB: Graag geen off-topics, dit kan via pb worden verzonden.

• Axl_H
    Ik werk standaard met volle error_reporting, zelfs de NOTICE errors en ILLEGAL OFFSET werk ik weg.
    Krijg geen enkele foutmelding die richting in, ook [func]print_r[/func] geprobeerd zelfde resultaat 'Leeg'.

Lancer
    Nee deze heb ik allemaal erin staan, had ik al gecontroleerd, tevens is een class geen sql tabel ;)

• waar word de class aangeroepen en waar staat de variabel $myiDEAL = new .....;

Verder zou je in de class zelf gebruik kunnen maken van een try catch blok? Ieder geval probeer dingen te weergeven in de class zelf.
    Je zou ook een test kunnen doen om een function bij te maken in de class om te kijken of je deze wel kan opvragen.

Heb je misschien code van de class omte kijken of daar niet wat mis mee gaat?

O ja is je code wel goed met die array, want echo is die amount zie je dan wel iets? Het kan trouwens ook korter als je gewoon kijkt naar de functie array_key_exists()?

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• De class wordt hoger in het script aangeroepen.
    Die werkt gewoon zoals hij zou moeten werken, het is gewoon het doorsturen naar de class zelf.

$myiDEAL->GetLink (waarde);

De bovenstaande werkt op een of andere manier gewoon niet, kan ook niet uitzoeken waarom niet.
    Wat ik ook doe hij blijft leeg, de waardes los in een var_dump of print_r levert wat hij moet leveren.
    Maar zodra ik alles in de GetLink stop is hij ineens op een of andere manier leeg.

• Kunnen we ook niet even naar je class kijken want daar hebben we misschien wat meer aan?? O ja in je voorbeeld staat een spatie maar weet niet of daar op word gecheckt of er een spatie tussen mag zitten..

Verder alle variabelen die in de functie gaat bestaat?

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• NielsB
    Die spatie maakt geen verschil, in het origineel staat hij zonder spatie namelijk ;)

PHP
    include_once("includes/ideal/inc.ideal.class.php");

$rtlo		= 53181;
    	$myiDEAL 	= new iDEAL ($rtlo);

$returnurl	= 'http://'.$_SERVER['HTTP_HOST'].'/?page=ideal&checkpayment=1';

Hierboven staat het aanroepen van de class naam.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!