:((
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker
- az
- Closed
-
-
-
Ik ben er!
-
@Ferhat Modden is, ehm... Je gameboy aanpassen, denk aan de skin overspuiten (zoals ik wil gaan doen), de Pro Sound mod toepassen (zonder versterking/verzwakking het geluid van het moederbordje halen), een achtergrondlicht toepassen etc
-
Ah ok
-
Gisteren bezig geweest met een nieuwe switch om 'm aan en uit te zetten, blijkt er niet genoeg ruimte daarvoor te zijn in de behuizing, dus nu een andere plek gevonden, en een nieuw gat geboord voor de het nieuwe Pro Sound chassisdeel
-
-
Met andere woorden: Het zal wel?
-
bwa ja
-
Ach ja
Anywa, ik ga pitten, morgen nieuwe switch installeren en de Pro Sound mod toepassen. Trusten!
-
ok, trusten
-
en daar zijn we weer
-
Inderdaad
-
hey lukt het beetjuh met je ramadan?:)
-
ja hoor
-
Jullie eten toch echt alleen laat in de nacht? waarom niet direct als de zon onder is? (lijkt me iets te maken hebben zodat je het langer volhoud de volgende dag?)
-
neen kijk rond 9 12 is het etenstijd in avond en voor 4 20 moeten we weer gegeten hebben
dus eig van 21 12 tot 4 20 hebben we alle tijd om te eten. -
Dus je mag tussen 4 uur 's morgens en 8 uur 's avonds niet eten als ik t goed begrijp?
-
En ik ga nu naar bedje toe :p me moeder is weer is aan het zeiken^o)
Dan ga ik morgen maar verder aan de RPG hé Joshua; en jij lekker voetballen(a) -
Inderdaad, eigenlijk mag ik niks door m'n keel krijgen.
-
Ah lijkt me vervelend man, wel respect ervoor. Maargoed, ik ga ook maar eens slapen moet morgen al vroeg trainen namelijk. Trusten! :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!