Gewoon Linux, ik heb Ubuntu en Kubuntu op men meeste pc's..
Ik snap het nut niet van Mac 8-|
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker
- az
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
Citaat van Spinazie
Ik zou gewoon Windows of Linux gebruiken...
Nee. De keuze is speciaal op Mac gevallen.Toen Windows volop gebruikt werdt waren we meer bezig met vragen beantwoorden en crashes oplossen dan écht wat doen aan de apparatuur en het beheer. Sinds de overstap naar Mac is dat zo enorm zichtbaar gedaald... En ja, Windows systemen waren op orde en alles netjes legaal natuurlijk.
Linux wordt vanwege de incompatabiliteit met veel van onze software toch niet gebruikt. Alleen op de "grote" servers natürlich.
-
Daar heb je inderdaad een punt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.07.10 01:03:09:
Iedereen in ondernickt zijn RukBunkerNr zetten ! -
uhu jij bent rukbunker nummer 6
-
Citaat van FerhatR
Daar heb je inderdaad een punt.
Het lastige is dat je er niet vanuit kunt gaan dat de ontvanger van documenten, spreadsheets en dergelijke ook alle open standaarden van Linux kan lezen. Je moet altijd denken aan leken met Windows en een Office pakketje. Niet meer...Mac heeft gewoon Office 2008 draaien. En ?cht interne prut, of PDFs gaan in iWork. En daarnaast natuurlijk Keynote, welke prachtige presentaties maakt... Blijf ik me over verbazen wat dat al wel niet voor me heeft gedaan.
Ja, er is Wine onder Linux, maar ook dat beheer is gewoon minder. Mac's zijn prima, en ook nog eens een half jaar langer af te schijven...
Daarnaast merk ik toch dat het een stukje professionaliteit uitstraalt. Ikzelf hou niet zo van dat naar merkjes kijken, maar als veel mensen het wel doen kan het toch een punt zijn...
-
wtf is dat dan rukbunker? mensen verzinne raare dingen in de laate uurtjes
-
effe cola halen, heb dorst
-
lekker geef mij ook maaR:P
-
Jij mag water :p
-
rukbunker is het onderkomen van ons(ook wel nachtbraak topic)
-
Citaat van FerhatR
effe cola halen, heb dorst
Where is the beer?
Beer and kebab, an outstanding combination! -
Ik snap het nog altijd niet(c)
Ruk is toch iets anders?
En bunker toch ook, of moeten we ons beschermen 8-| -
-.-
ruk=nacht
bunker=braak!:DIs voor ons is lekker gezellig daar je mag daar alles doen wat je wilt hier dus in dit topic je mag zeggen wat je wilt er is maar 1 regel-> niet posten voor 00:00 of na 06:00!
-
-
raar AZ:P maar ach who gives a shit:P het is nacht en kan toch niet slapen
-
Gefeliciteerd, ik ga horizontaal en tot een volgende keer.
-
slaapse @glammie daar is dit topic voor voor de ongewone dingen die hier normaal niet thuishoren(A)!
-
Inderdaad had al gemerkt.
We hebben avatar nodig hé
Wie kan het maken (c) -
iemand die goed in photoshop is xD
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!