psn: woutr_be
Ik speel vooral fifa10 en battlefield bad company 2
psn: woutr_be
Ik speel vooral fifa10 en battlefield bad company 2
Ik voeg jullie morgen toe
Ik ga nu toch echt even slapen want hier is het al 2.36
Ik heb xbox man... ;o
die xdoos van je:P ennuh cas vroege vogel xD:P
beter een xdoos dan een niksdoos
dat wel maar de playstation ownt!:D
is toch zo:D harry!:D
De interface van de ps3 suckt wel, mogen ze dringend wat aan doen.
die van de xdoos niet omdat microsoft meer ervaring er mee heeft kijk naar de pc's enzo.
dus daar mag je niet op afkraken.
ps3 ik kwa interface nog preuts maar ownen nu al moet je nagaan wat het is als de interface perfect is zijn ze niet meer in te halen
Ik denk dat Sony een pak meer ervaring heeft met het maken van bruikbare interfaces tegenover microsoft (kijk maar naar windows).
De ps3 is een next gen gaming device, maar de interface is gewoon saai.
Integreer meer new media, maar het allemaal wat meer "cool".
Wouter sony heeft al wel 3d gaming voor ps3:O Ze hebben coole opties zulke opties zie ik nog niet bij xdoos!
En de nieuwe final fantasy dan!? Als je die koopt voor xDoos zitten er 3 (!!) schijfjes in, omdat hij het anders Niet aankan!! Voor de ps in tegendeel is maar één schijfje nodig.
3D gaming is dan ook zwaar overrated, het is iets nieuw en iedereen wilt het hebben.
En dat voegt niks toe aan hun interface, ze kunnen die toch gewoon wat toffer maken.
Laat de user zelf hun screen customizen, muziek player erop, video clips, email, facebook, twitter, ...
Waarom zit dat daar niet in, maar iets dat next gen moet zijn, ontbreekt er nog heel veel naar mijn mening.
Edit:
Cas: een ps3 heeft dan ook BlueRay he
De eerste console die een appilication maakt om op te nemen, vind ik het beste!
Ik heb een capture Card van 175 euro liggen die het geluid verkracht en welke niet word omgeruild of teruggenomen word door de fabrikant.
Dat is het punt juist, zelf mijn gsm heeft apps voor facebook en twitter, waarom kan een ding zoals de ps3 dat niet hebben.
Ik wil gewoon graag zien dat mijn ps3 constant kan opstaan en dat hij geïntegreerd raakt in de huiskamer, maar dat zit er jammer genoeg nog niet aan te komen.
wuahha welk patent voor patent heb je wel een werkende demo nodig he:P
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!