Css IE font probleem

• In FF, Chrome en Safari werkt het onderstaande correct. De font size is goed en eveneens de posities. Maar in IE wordt alles in een klein font size formaat weergeven en zijn de posities niet meer correct.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• Dit is een veel voorkoment probleem.
    Dit is op te lossen door middel van 2 css'en (andere manier weet ik niet).

Je maakt een nieuwe css waarin je alles neer zet zoals het in IE wel goed werkt.

En dan voeg je dit toe aan je index.

PHP
    <!--[if lt IE 7]>
         <link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie.css">
        <![endif]-->
  • Kl#ote IE. Maar dan een ander probleem.

Ik heb

PHP
    <form method="POST">
    <input type="hidden" name="sel" id="sel" value="">
    <input name="car" type="image" value="7" onclick="document.getElementById('sel').value = 'true'" src="images/buttons/fire.png" />&nbsp;&nbsp;
    <input name="car" type="image" value="1" onclick="document.getElementById('sel').value = 'true'" src="images/buttons/hire.png" /></form>

Deze post functie werkt in alle browsers maar in IE gebeurt er niets. Iemand enig idee hoe dit is te fixen?

• Ik zal even twee stukjes uit je CSS citeren:

PHP
    logo#big {

PHP
    slogan#slogan {

Een logo tag en een slogan tag? Die bestaan in HTML niet. Denk dat daar nog een hekje voor moet staan. Zorg eerst dat je CSS klopt, voordat je browsers de schuld gaat geven. Als je CSS klopt het het werkt dan nog niet, dan kun je verder gaan kijken.

• oke bedankt, maar toch blijf ik erbij dat ie zuigt (bet i'm not alone ;)).

weet je toevallig ook wat het probleem is met dit deel?

PHP
    <?php for ($i = 1; $i <= 3; $i++) {
    echo '<form method="POST"><input type="hidden" name="item" id="sel" value="color'.$i.'">
    <input type="image" name="item" src="images/character/buttons/1_'.$i.'.png" alt="Submit button"></form> '; } ?>

In IE werken veel van mijn posts opeens niet meer dus ben ze aan het wijzigen. Maar het bovenstaande plaatst iedere afbeelding onder elkaar terwijl ze naast elkaar moeten blijven staan, ze staan nml in een div

volledige stuk

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!