Unieke Layouts TK

  • Nee , jullie zijn gewoon dezelfde persoon:D
    Toen je jou banditi source verkocht , bood cwcw 150 euro op jou source(terwijl de beginbod 200 was en als je toch 150 euro bied , ga je niet moeilijk doen voor 50 euro meer) gewoon om een bod van 160 ofzo uit te lokken

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • layout 2 is een gratis layout, verboden te verkopen!


    koen rens heeft hem ook: http://todo.gamecoll.com/


    vindt het dan ook zielig dat jij tegen mij zegt dat ik verboden layouts verkoopt (terwijl ik rechten hebt) en jij gewoon een hele bekende gratis layout verkoopt.


    BANPUNT: wegens verkopen van layout zonder rechten.

  • En ik gok dat cwcw, Dpm_x en sander geband worden:P En inderdaad cwcw je bent best zielig bezig. Je was eerst "zogenaamd" opgelicht met Crimeway, en nu zeker weer ofniet?:S


  • Banpunt?
    Permanent ban ja..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.07.10 23:35:34:

    Citaat van ProjectB

    En ik gok dat cwcw, Dpm_x en sander geband worden:P En inderdaad cwcw je bent best zielig bezig. Je was eerst "zogenaamd" opgelicht met Crimeway, en nu zeker weer ofniet?:S

    Ja!
    Zijn photoshop maakte uit zijn eigen een layout!
    & het boeit me niet als ik nu banpunten krijg , want ik word hier toch gek van zo'n noobs als cwcw

  • Citaat van cwcw

    Ik heb nooit geweten dat deze illegaal was ik heb deze gekregen en bewerkt


    Stop gewoon eens met zeveren...
    Denk je nu echt dat iemand dit gelooft?

  • geloof het of niet dit is echt waar ;)


    ik kreeg het van melvin en heb bewerkt maar we wisten neit 100 % of hij die gemaakt had of gedownload maar ik had bewerkt omdat we zoveel hadden wisten we het niet vandaar dit misverstand maar dit zal niet meer voorkomen ;)

  • Ja man, je bent zeker weer opgelicht:S Serieus gast, gebruik de vakantie om te leren designen of scripten en verkoop dan legaal, want dit slaat echt helemaal nergens op!


    EDIT: ik zie dat je hem snel verwijderd hebt uit je topic, maar screen is aanwezig hier. Eventueel voor bewijs later;)

  • [offtopic]Als je het topic ff leegt dan heeft niemand last ervan!!!
    Maarnee laat lekker alles staan. Weer een + punt:cheer:.[/offtopic]


    Ik heb misschien wel belang bij die maffia layout.

  • Citaat van holden33

    ik heb een vraag waarom bestaat crimeway niet meer dan


    [offtopic]Illegale content die hij verkochte waarvan die zogezegd was opgelicht (xD)[/offtopic]


    Staat het nog altijd te koop? 8-|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!