vrachtwagenstelen.php

• Beste mensen
    ik heb dit script gevonden op de site maar het werkt niet ik krijg deze error

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/devilkill/domains/bka.webffs.com/public_html/ingame/vrachtwagenstelen.php on line 8

en dit is het script:

Ik heb de makker ook nog een pm gestuurd maar die weet het ook niet

Al vast bedankt

• Hij heeft een onverwachte ' gewoon weghalen en dan moet hij het doen.

• nee ik heb het geprobeerd nog steeds de zelfde error

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/devilkill/domains/bka.webffs.com/public_html/ingame/vrachtwagenstelen.php on line 8
  • Weet het niet zeker maar?

• nee sorry nog niet

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ',' or ';' in /home/devilkill/domains/bka.webffs.com/public_html/ingame/vrachtwagenstelen.php on line 14

• Probeer zo eens

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Oplossing moet gewoon zijn:

PHP
    echo '<div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> 
                                                                                                        <script type="text/javascript"> 
                                                                                                          aftellen('\'. $tijd .'\', 'seconds', true, true); 
                                                                                                        </script>maar weer terug!</font></div>';

En anders kan je het ook zo doen:

PHP
    ?>
    <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> 
                                                                                                        <script type="text/javascript"> 
                                                                                                          aftellen('<?php echo $tijd; ?>', 'seconds', true, true); 
                                                                                                        </script> maar weer terug!</font></div>
    <?

Persoonlijk vind ik laatste netter om grote stukken html gewoon in html te zetten en niet in een echo in php.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Dankje topie voor de mensen die het script nog willen hebben

En van mij mag er een slotje op:slotje:

• is dat alles alleen de script invoegen en je hebt de script??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.03.11 12:19:15:
    voor de mensen die dit script gaan gebruiken bij regel 127 staat er op het einde </front> dat moet dus font zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!