ubb parser haalt enters weg

• Beste leden van criminalspoint, op dit moment ben ik druk bezig aan één nieuwe website. Maar daarvoor heb ik een stack based ubb script voor nodig. Nu ik er eindelijk een heb gevonden die werkt, zit ik met één groter probleem.

Wanneer je 2 enters typt zet hij er maar één neer, terwijl er 2 nodig zijn. Wanneer ik er dan echter nl2br overheen gooi, wordt het script zo ongeveer per enter 2 enters neergezet. Ook niet echt de bedoeling.

Nu hoop ik dat iemand me hiermee kan helpen. Voor live voorbeeld PM me.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zit een beetje door je code heen te scannen, en toen zag ik de methode cleanWhiteSpaces() staan. Vervolgens scrolde ik naar beneden om deze reactie te schrijven, en werd ik nogmaals geholpen:

Ik heb niet nagezocht of dit ook werkelijk het probleem oplost. Echter, de kans lijkt me erg groot!

Succes.

[offtopic]Vrij goed stukje code moet ik zeggen... Waar komt het vandaan?[/offtopic]

• het komt hier vandaan:

http://www.sitemasters.be/scri…HP/Stack_based_UBB_parser

Ik ga even kijken of ik in de clean wat kan veranderen.

EDIT
    Ik heb het nu weggehaald, en het werkt nu al wat beter, maar als ik bijvoorbeeld bij mijn [ code] block wat heb staan en vervolgens wat enters, worden die enters alsnog weggehaad, geldt ook voor de eerste regel tekst na het code block;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!