+/- Bug heb gezocht

  • Best crimanal pointers XD


    ik heb een probleem ik heb nu het hele forum afgezocht naar een goede uitleg of script om het +/- bug op te lossen


    maar niks gevonden wat werkt of duidelijk is!!!


    ik zou het super fijn vinden als iemand me hier mee kan helpen en ik denk wel meer mensen als er 1 duidelijk script is


    en ik weet dat het niet alleen bij de bank is maar volgens mij is het alle maal de zelfde code dus 1 keer moet het gewoon goed zijn en dan kan je familie bank en andere dingen zelf wel maken




    P.s dit is mijn bank script wat wel werkt maar dat +/- bug ook werkt


    Al vast bedankt



  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Heel erg bedankt maar kan je me er een klein beetje veder mee helpen want die site kom ik normaal nooit


    Dankje wel

  • Ik zal het maar even proberen voor je:D


    Verander dit



    naar dit ;



    Zoals je kunt zien heb ik de functie ctype_digit gebruikt ik zal je uitleggen hoe het werkt je moet het bij een submit zetten meestal, en je moet hem openen dat doe je zo (ctype_digit en achter de laatste ) in die zin moet je er een bij zetten want je moet hem oook weeer sluiten (ik probeer het en ik dacht dit uit me hoofd als hij het niet is dan kijk ik wel op me script

  • kijk aan jou heb je wat met uit leg dank je wel nu nog even kijken of het werkt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.10 08:23:01:
    ik heb het net getest en het werkt niet

  • Naar de websites van PHP zou je in je carriere wel vaker moeten gaan, lijkt me. :x
    Dan maar zo:


    Joey Weet niet waarom je [func]ctype_digit[/func] gebruikt voor $_POST['submit']. Nogal stupide en nutteloos om het daarop toe te passen.

  • nee maar er stonden geen code voor daardoor kwamen er smiley dus heb ik dat er bij gedaan wat de code van de smiley was

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.10 13:35:54:
    en je script klopt niet

  • ik heb die code er ingeplakt zeg maar het eerste stuk en dan krijg ik een scherm maar zonder bank shit alleen maar het linker menu niet de rechter

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.10 14:14:45:
    Ik zet dat script boven in bank vervang het dus met het oude maar niet alles aleen dat stuk


    als ik dat doe werkt me bank niet meer ik zie het rechter menu niet maar links wel

  • PHP
    $cijfer_invoer = ctype_digit($_POST['Getal invoer']);


    Hier moet je je eigen variables van maken.
    Je kan ook dit doen:


    PHP
    <?php
    if(!ctype_digit($_POST['getal invoer']){ echo 'geen getal ingevoerd';} 
    ?>

  • Dit werkt ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!